سلام خسته نباشید لطفا جواب بدید
ما یک مایکروفر سامسونگ داریم که هر وقت از دکمه auto defrost دستگاه استفاده می کنیم عملیات یخ زدایی رو انجام نمیده… یعنی اصلا انگار این دکمه کار نمی کنه و هیچ حرارتی هم توی محفظه نیست. لطفا بگید مشکل کار کجاست؟ آیا من اشتباه انجام میدم این مراحلو؟ اگه میشه نحوه صحیح دیفراست کردن مواد غذایی رو توی مایکروفر سامسونگ هم توضیح بدید. ممنون

3 سال پیش توسط هانیه لهراسبی
برای تعمیر همین الان تماس بگیرید:
نظری درباره این بحث بگویید
شما شروع کنید
    تعمیرلاین 3 سال قبل

    سلام وقت بخیر
    دوست عزیز برای استفاده از قابلیت دیفراست مایکروفر سامسونگ، مواد غذایی منجمد را داخل مایکروفر قرار دهید و سپس دکمه auto defrost را فشار دهید. حالا باید وزن مواد غذایی را با استفاده از دکمه های تاچ پد وارد کنید. پس از آن مایکروفر وارد یخ زدایی می شود. زمانیکه ماکروفر دو بار بوق زد، مواد غذایی را از مایکروفر خارج کنید و قسمت هایی که یخ زدایی شده اند را بردارید. حالا دوباره قسمت های منجمد را وارد محفظه کنید و اجازه دهید تا عملیات یخ زدایی به پایان برسد. زمانیکه یخ زدایی به پایان برسد، مایکروفر سامسونگ یک بار بوق می زند.
    در صورتیکه موارد بالا را انجام می دهید و هنوز دستگاه در یخ زدایی ناتوان است احتمالا مشکلی در مگنترون و یا المنت های مایکروفر وجود دارد. برای عیب یابی این قطعات با ما تماس بگیرید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.