تعمیرلاین تعمیرات کولرگازی تعمیر کولرگازی اجنرال

تعمیر کولرگازی اجنرال

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات در محل، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اُجنرال می‌باشد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید.
تماس و مشاوره
021-87700770
تعمیر کولرگازی اجنرال

چرا تعمیر کولرگازی اجنرال تعمیرلاین

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات :

هدف تیم تعمیرلاین، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات لوازم خانگی است. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید. تعمیرلاین پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار‌ خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.

ارائه سرویس در محل و زمان موردنظر شما :

تعمیرکاران تعمیرلاین در نزدیکی شما هستند. با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. زمان مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر شما و انجام تعمیرات توسط خود شما تعیین می‌شود.

کادری مجرب و حرفه‌ای :

تمامی خدمات تعمیرات در تعمیرلاین، توسط تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. ما خیال شما را از انجام هرگونه تعمیرات بی‌دردسر و حرفه‌ای آسوده نموده‌ایم.

هزینه منصفانه تعمیرات  :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای لوازم و هزینه خرید مجدد آنها، تیم تعمیرلاین تصمیم گرفته تا هزینه تعمیرات هرگونه لوازم را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

برآورد هزینه تعمیرات  :  

هنگام عیب‌یابی دستگاه و قبل از انجام تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرلاین، هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کنند.
برآورد هزینه تعمیرات در تعمیرلاین توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است زیرا هزینه تعمیرات در تعمیرلاین کاملا شفاف در وبسایت تعمیرلاین اعلام شده است.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی :

تیم تعمیرلاین در راستای جلب رضایت شما و برطرف نمودن نگرانی‌هایتان از خرابی‌های آینده و نیاز مجدد به تعمیرات، تمامی خدمات خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد نمود.

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی اجنرال در تهران

فوجیتسو اجنرال، یک برند ژاپنی در حوزه تولیدات کولرگازی می باشد که مقر اصلی آن در چنای هند قرار گرفته است. این شرکت طیف وسیعی از کولرگازی های پنجره ای، اسپلیت، کاست سقفی و … را به بازار عرضه می کند که به دلیل کیفیت بالای محصولات خود بسیار محبوب شده اند.
ویژگی های مثل تشخیص خودکار تعداد افراد حاضر در اتاق، صرفه جویی در انرژی به لطف کمپرسور اینورتر، مبدل حرارتی چندگانه با چگالی بالا، قابلیت اسلیپ ( به خواب رفتن ) و… تنها چند مورد از قابلیت های این برند درجه یک کولرگازی می باشد.

اجنرال بخش عظیمی از درآمد خود را از طریق فروش کولرگازی ها در کشورهای خاورمیانه به دست می آورد که ” ایران ” نیز یکی از این کشورها می باشد. بسیاری از ما برای تهویه مناسب خانه و مقابله با هوای گرم تابستان، سراغ خرید کولرگازی های اجنرال رفته ایم و از خنکی و کیفیت بالای محصول رضایت داریم. با این حال کولرگازی ها فارغ از هر برندی، برای حفظ کارایی و عملکرد صحیح خود نیاز به سرویس و تعمیرات دارند.
در این حالت، اگر این سرویس و تعمیرات را به تاخیر بندازیم، ممکن است کولرگازی برای همیشه خاموش شود و خرید یک کولرگازی جدید تنها راه حل ما برای مقابله با گرمای تابستان باشد!

مجموعه تعمیرلاین، با تشکیل مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی اجنرال و پوشش دادن تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران، سرویس و تعمیرات کولرگازی اجنرال را آسان کرده است! اگر شما هم یکی از مدل های کولرگازی اجنرال را در اختیار دارید و با مشکلات عجیب و غریب دستگاه مواجه هستید، تنها کافیست با تکنسین های ما در تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات تماس بگیرید و مکان و زمان دلخواه خود را برای تعمیرات کولرگازی اجنرال اعلام کنید! ما در کمتر از ۳۰ دقیقه با تجهیزات کامل در محل شما حضور خواهیم یافت و مشکل را به صورت دقیق عیب یابی و برطرف خواهیم کرد.

با همراه باشید تا بیشتر با تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات آشنا شوید!

تعمیر کولرگازی اجنرال در محل

تعمیرات کولرگازی اجنرال در محل

همه ما می دانیم که سرویس و تعمیرات کولرگازی باید در نهایت سرعت و کیفیت انجام شود تا نگرانی بابت هوای گرم تابستان نداشته باشیم. درست به همین دلیل است که تعمیرلاین تلاش کرده است تا با جذب زبده ترین تعمیرکاران کولرگازی اجنرال، مراحل عیب یابی و تعمیرات دستگاه را در محل دلخواه مشتری و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.

دانش به روز شده، تجربه چندین ساله، دسترسی به قطعات اورجینال کولرگازی اجنرال و … باعث شده است تا تعمیرلاین بتواند بیش از ۹۰% از سرویس های کولرگازی اجنرال در همان مراجعه اول به پایان برساند. بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از گرمای هوا کلافه شده اید و دوست دارید تعمیرات دستگاه در اسرع وقت انجام شود، بهتر است با پشتیبان های ما در تعمیرلاین تماس بگیرید.

این پشتیبان ها پس از دریافت اطلاعاتی نظیر مشکل خاص دستگاه و محل سکونت شما، به سرعت تعمیرکاری را از تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات تعمیرات کولرگازی اجنرال به محلتان ارسال خواهند کرد تا در کمتر از چند ساعت از هوای خنک کولرگازی لذت ببرید!

انواع خدمات نصب، شارژ گاز ، تعمیرات جزئی و پیشرفته در تعمیرلاین پذیرفته خواهد شد و هزینه احتمالی سرویس نیز قبل از شروع پروسه تعمیرات به شما اعلام خواهد شد. ما سعی خواهیم کرد تا با قیمت گذاری منصفانه و ارائه خدماتی با کیفیت، به تعمیرکار قابل اعتماد شما تبدیل شویم.

با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق تر به خدمات تعمیرلاین داشته باشیم.

خدمات مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی اجنرال

سرویس و تعمیرات کولرگازی اجنرال

بهترین زمان برای سرویس کولرگازی ها، فصل بهار می باشد. با اینکار مطمئن خواهید شد که با گرم شدن هوا، یک کولرگازی صحیح و سالم برای تهویه مناسب هوا خواهید داشت.

سرویس کولرگازی اجنرال شامل خدماتی مثل شسشتوی یونیت خارجی با محلول شیمیایی، تمیز کردن سطح داخلی کولر، بررسی سلامت کمپرسور و دیگر قطعات، تعویض فیلتر و چک آپ کلی دستگاه خواهد بود. ما با عیب یابی و بررسی دقیق عملکرد دستگاه، مطمئن خواهیم شد که کولرگازی اجنرال شما در نهایت سلامت و کارایی قرار دارد.

سرویس کولرگازی در بازه زمانی های معین به شما کمک می کند تا مدت زمان بیشتری روی دستگاه حساب باز کنید و از خرابی های پرهزینه کولرگازی جلوگیری به عمل آورید.

شارژ گاز کولرگازی اجنرال

گاهی اوقات ممکن است در استفاده درازمدت از دستگاه و یا بروز نشتی ها، حجم گاز مبرد کاهش یابد. با کاهش این گاز، دستگاه با مشکلات گوناگونی مواجه می شود که رفع آن ها در گروی شارژ مجدد گاز دستگاه می باشد.

کولرگازی های قدیمی اجنرال از گاز R-22 و مدل های جدیدتر آن از گاز R-410A استفاده می کنند. اگر شما هم با مشکلاتی مثل کارکرد یکسره دستگاه، کاهش خنکی دستگاه و یخ زدگی لوله های کولرگازی مواجه هستید، به احتمال زیاد نیاز به شارژ مجدد گاز دستگاه دارید. در این حالت می توانید با تماس با بخش پشتیبانی، در کمتر از ۳۰ دقیقه یک تعمیرکار حرفه ای را با مخزن گاز مورد نیاز دستگاه در محل داشته باشید.

این تعمیرکار مستقیما از سوی تعمیرلاین به محل‌تان اعزام خواهد شد و مراحل شارژ گاز کولرگازی را در نهایت ایمنی و دقت انجام خواهد داد.

نصب کولرگازی اجنرال در محل

تکنسین های ما در تعمیرلاین می توانند در نصب صحیح دستگاه نیز به شما کمک کنند. فرقی نمی کند یک دستگاه جدید خریده باشید و یا نیاز به جابجایی کولرگازی فعلی خود داشته باشید. این تکنسین های در نصب و جابجایی اصولی کولرگازی ها مهارت دارند.

ما در این خدمت، یک تعمیرکار کارآزموده از تعمیرلاین به محلتان اعزام می کنیم تا علاوه بر تشخیص بهترین مکان کولرگازی، مراحل نصب دستگاه را در نهایت سرعت و ایمنی انجام دهد.

به یاد داشته باشید که نصب صحیح کولرگازی ها تاثیر مستقیمی در کارایی و هزینه های قبوض شما دارند! بنابراین اگر از کارایی دستگاه شکایت دارید و هر ماه نیز با قبوض سرسام آور انرژی مواجه می شوید، شاید بهتر باشید نسبت به جابجایی و نصب صحیح دستگاه اقدام فرمایید. این خدمت برای تمامی محصولات سرمایشی اجنرال نظیر کولرگازی، اسپلیت، کاست سقفی و … در دسترسی خواهد بود.

تعمیر و تعویض قطعات کولرگازی اجنرال

اگر از کارایی و عملکرد قطعات فرسوده کولرگازی اجنرال خود ناامیده شده اید، تکنسین های ما می توانند با سرویس و تعمیرات تخصصی، عملکرد این قطعات را بازیابی کنند! ما برای این کار از متدهای نوین و ابزار استاندارد و موردتایید اجنرال استفاده خواهیم کرد تا هزینۀ تعویض اجباری قطعات را از دوش شما برداریم!

همه ما می دانیم که هزینه تعویض بعضی از قطعات کولرگازی مثل کمپرسور ممکن است از مرز چندین میلیون نیز عبور کند! بنابراین تعمیرات تخصصی این قطعات به مراتب راه حل بهتری تا تعویض آن ها خواهد بود!

با این حال اگر قطعه ای غیرقابل ترمیم بود، لازم نیست نگران باشید! ما در مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی اجنرال به تمامی قطعات اورجینال و فابریک دستگاه شما دسترسی داریم و کارایی و عمر بالای آن ها را تضمین خواهیم کرد. در صورتیکه به قطعه ای خاص نیاز دارید، می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا در کمتر از چند ساعت، قطعه مورد نظر را همراه با یک تعمیرکار مجرب برای نصب در محل داشته باشید.

عیب یابی و رفع مشکلات متداول کولرگازی اجنرال

چرا کولرگازی اجنرال خنک نمی کند؟

مسدود شدن فیلتر:

اگر کولرگازی شما خنکی کافی ندارد، ممکن است فیلترهای هوا مسدود شده باشند. در چنین شرایطی، جریان هوا محدود می شود و خنکی هوا تا حد زیادی کاهش می یابد. در این حالت باید نسبت به تمیز کردن فیلتر هوا و یا تعویض آن اقدام کنید.

کثیف شدن کندانسور:

لوله های کندانسور معمولا پس از مدتی با گرد و خاک و دیگر مواد زائد پوشیده می شوند. در این حالت، کارایی دستگاه کاهش پیدا می کند و میزان خنکی کولرگازی به شدت کاهش می یابد. به یاد داشته باشید که این قطعه، وظیفه خطیری را در جذب هوای گرم و پراکنده کردن آن ایفا می کند. بنابراین سعی کنید هر ۴ ماه یکبار نسبت به تمیز کردن آن اقدام فرمایید.

کمبود مبرد:

مبرد ( مایع خنک کننده ) در لوله های اواپراتور گردش می کند و پس از کاهش دما، هوای خنک را به داخل اتاق می فرستد. در صورتیکه حجم این ماده از مقدار کافی کمتر باشد، کولرگازی اجنرال در انتشار باد خنک به مشکل می خورد. در این حالت باید نسبت به شارژ گاز کولرگازی اجنرال اقدام فرمایید.

نقص در کمپرسور:

کمپرسور، قلب تپنده کولرگازی شما محسوب می شود که وظیفه خنک سازی اتاق شما را بر عهده دارد. در صورتیکه کولرگازی اجنرال شما هیچ گونه باد خنکی منتشر نمی کند، احتمالا نقصی در کمپرسور وجود دارد. کمپرسور موتوری است که مبرد را فشرده می کند و پس از آن خنک کننده را در لوله های اواپراتور و کندانسور به گردش در می آورد. اگر کمپرسور خراب شود، چرخه خنک سازی مختل می شود و دستگاه به هیچ گونه خنک نمی کند.

خرابی ترموستات:

ترموستات سنسوری است که دمای اتاق را اندازه‌گیری می کند و دستور خاموش و یا روشن شدن کمپرسور را صادر میکند. در صورتیکه این قطعه آسیب دیده باشد، معمولا با کاهش خنکی کولرگازی و یا کارکرد مداوم آن مواجه می شوید.

دمای بالای اتمسفر:

معمولا تمام کولرگازی ها در بازه دمایی معین، کارایی و کارکرد بهینه تری خواهند داشت. در این مواقع اگر دمای هوا از این بازه دمایی افزایش پیدا کند، کارایی و خنک کنندگی کولرگازی به شدت کاهش می یابد. گاهی اوقات دمای فضای بیرون به قدری گرم می شود که کارکرد کمپرسور به طور کلی متوقف می شود!

عدم سازگاری اندازه کولرگازی با فضای اتاق:

متاسفانه بسیاری از ما در هنگام خرید کولرگازی، تنها بودجه خود را مبنای خرید قرار می دهیم و توجه ای به حجم و فضای خانه نداریم! به یاد داشته باشید که یک کولرگازی کوچک نه تنها در خنک کردن فضاهای بزرگ به مشکل می خورد بلکه هزینه قبوض را به شدت افزایش می دهد. اندازه کولرگازی همیشه باید متانسب با حجم و فضای اتاق باشد.

چرا لوله های کولرگازی اجنرال یخ زده اند؟

محدودیت گردش هوا و یا توقف کلی جریان هوا در لوله های خنک کننده:

از اصلی ترین دلیل این مشکل می توان به کثیفی بیش از حد فیلتر هوا اشاره کرد. با این حال انسداد و قطع شدن مسیر داکت ها نیز در کاهش گردش هوا تاثیر دارند. برای رفع مشکل حتما با یک تکنسین کولرگازی مشورت کنید.

کمبود مبرد:

مسدود شدن لوله مویرگ، کثیفی و یخ زدگی شیر انبساط ترموستاتیک، بروز نشتی و … همگی باعث کاهش سطح مبرد در دستگاه می شوند. در این حالت لوله های بسیار سرد می شوند و به مرور زمان یخ می زنند. این یخ زدگی معمولا زمانی اتفاق می افتد که دمای سطحی این لوله ها به زیر ۳۲ درجه فارنهایت برسد. در این مواقع تعمیرکار کولرگازی میزان گردش هوا و مقدار مبرد در دستگاه را بررسی می کند و اگر مشکل از این موارد نبود سراغ تایمر چرخه یخ زدایی ( دیفراست ) می رود. این قطعه وظیفه راه اندازی چرخه های یخ زدایی را بر عهده دارد.

چرا از کولرگازی اجنرال آب چکه می کند؟

خرابی پمپ کولرگازی:

اولین و مهم ترین دلیل این مشکل، خرابی پمپ کولرگازی می باشد. برای آزمایش این پمپ، مقداری آب روی سینی که زیر یونیت خارجی قرار گرفته است، بریزید. اگر پس از چند دقیقه پمپ نتواند آب اضافی را تخلیه کند، به احتمال زیاد نقصی در عملکرد آن وجود دارد. در ابتدا سراغ منبع تامین کننده برق پمپ بروید. اگر مشکلی در برق ورودی به پمپ نبود، احتمالا موتور و یا کندانسور پمپ آسیب دیده اند.

نصب غیر اصولی کولرگازی:

یکی از مشکلات متداول در هنگام نصب غیر اصولی کولرگازی ها، نشتی آب می باشد. اگر دستگاه به درستی تراز نشده باشد و یا فشار بیش از حدی وجود داشته باشد، دستگاه شروع به چکه کردن آب می کند. همچنین مسدود شدن دریچه های تهویه نیز باعث افزایش فشار و نشتی آب از سوپاپ ها می شود.

مسدود شدن مسیر تخلیه کولرگازی:

در ساختار کولرگازی اجنرال شما، معمولا یک مسیر ( سوراخ ) برای تخلیه آب کولرگازی تعبیه شده است. گاهی اوقات ممکن است این مسیر با آلودگی و یا دیگر مواد زائد مسدود شود. در صورت وجود هرگونه انسداد، سعی کنید گرفتگی را برطرف کنید. با این کار مسیر آب سینی به مجرای تخلیه باز می شود و نشتی دستگاه متوقف می شود.

سرد بودن دمای خارج از خانه:

زمانیکه دمای هوای به طور ناگهانی کاهش می یابد، مقداری آب روی سینی تخلیه جمع می شود. زمانیکه حجم این آب افزایش پیدا کند، دستگاه در تبخیر آن به مشکل می خورد و معمولا با نشتی آب دستگاه مواجه می شوید. در این حالت می توانید آب را به صورت دستی از ظرف تخلیه خارج کنید و یا منتظر گرم شدن هوا برای تبخیر آن باشید!

چرا از کولرگازی اجنرال روشن نمی شود؟

روشن نشدن کولرگازی اجنرال می تواند شکل های گوناگونی داشته باشد. در این قسمت شما را با انواع مختلف مشکلات روشن نشدن کولرگازی اجنرال آشنا کرده ایم:

کولرگازی اجنرال روشن می شود اما هیچ گونه خنک کنندگی ندارد!

اگر کولرگازی شما روشن می شود اما هیچ گونه باد خنکی از آن منتشر نمی شود، در ابتدا سراغ ترموستات بروید. مطمئن شوید که شاخص ترموستات روی درجه درستی تنظیم شده باشد. در مراحل بعد سعی کنید هرگونه گرد و خاک و آلودگی را از سطح کندانسور و اواپراتور پاک کنید.

کولرگازی اجنرال پشت سر هم خاموش و روشن می شود!

روشن و خاموش شدن یک کولرگازی می تواند بسیار ناامیدکننده باشد و سلامت دیگر اجزای دستگاه را نیز به خطر بیندازد. با این حال این مشکل عموما به دلیل گرفتگی و کثیفی کندانسور و یا فن دستگاه رخ می دهد.

کولرگازی اجنرال به هیچ وجه روشن نمی شود!

اگر کولرگازی شما به هیچ وجه روشن نمی شود، به احتمال زیاد موتور دستگاه از کار افتاده است و یا دستگاه برق کافی دریافت نمی کند. سیم کشی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که کولر به برق متصل است. از دیگر دلایل این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • یخ زدگی: اگر لوله های کندانسور و یا دیگر اجزای یونیت خارجی یخ بزنند، ممکن است کولرگازی اجنرل روشن نشود. سعی کنید این یخ زدگی ها را به صورت دستی جدا کنید تا عملکرد دستگاه به حالت سابق بازگردد.
  • خرابی موتور: اگر موتور کولرگازی اجنرال آسیب ببینید، دستگاه به طور کل خاموش می شود. در این مواقع باید نسبت به تعمیر و یا تعویض این موتور اقدام کنید.
  • نقص در کمپرسور: هرگونه نقص و مشکل در کمپرسور می تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود. سعی کنید همیشه کمپرسور را تمیز نگه دارید تا از این مشکلات جلوگیری به عمل آورید.
  • کمبود مبرد: از دیگر دلایل روشن نشدن کولرگازی اجنرال، کمبود مبرد دستگاه است. در این مواقع از یک تعمیرکار حرفه ای برای بررسی سطح مبرد کمک بگیرید و در صورت نیاز به مبرد بیشتر، اقدام به شارژ گاز دستگاه کنید.

چرا کولرگازی اجنرال صدای بلندی دارد؟

انتشار صداهای بلند و عجیب و غریب از کولرگازی ها، معمولا نشان از فرسودگی و نقص در قطعات داخلی دستگاه می دهند. هرکدام از این صداها معانی متفاوتی دارند که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها انداخته ایم:

صدای جیرجیر کولرگازی اجنرال:

صداهایی شبیه به جیرجیر معمولا نشانگر نقص خاصی در کارکرد دستگاه نیستند! این صداها معمولا در هنگام شروع به کار کولرگازی ( به ویژه در مواقعی که برای مدتی از دستگاه استفاده نکرده باشید ) شنیده می شوند.

صدای کلیک کولرگازی اجنرال:

یکی از نگران کننده ترین صداهای کولرگازی، صداهایی شبیه به کلیک می باشد. این صداها معمولا زمانی شنیده می شوند که نقصی در قطعات الکتریکی دستگاه وجود دارد. در این مواقع بهتر است هرچه زودتر با مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی اجنرال تماس بگیرید تا از خرابی بیشتر دستگاه جلوگیری کنید.

صدای جیغ کولرگازی اجنرال:

شنیده شدن صدایی بلند و شبیه به جیغ از کولرگازی اجنرال، نشانگر فرسودگی و یا پارگی تسمه فن دارد. بدیهی است تا زمانیکه نسبت به تعمیر و یا تعویض تسمه اقدام نکنید، این صدا قطع نخواهد شد.

صدای هیس کولرگازی اجنرال:

این صدا معمولا نشانگر نشتی مبرد از دستگاه شماست. بنابراین بهتر است دستگاه را خاموش کنید و از یک تعمیرکار حرفه ای برای پیدا کردن نشتی و ترمیم آن استفاده کنید.

صدای لرزشی کولرگازی اجنرال:

دلایل زیادی در ایجاد صدای لرزشی کولرگازی اجنرال دخیل هستند. در بسیاری از مواقع وجود این صدا نشانگر فرسودگی کولرگازی و شل شدن قطعات داخلی آن دارد. با این حال این امکان وجود دارد که برگ، شاخه و یا دیگر موارد خارجی وارد یونیت خارجی دستگاه شده باشند و باعث لرزش دستگاه شوند.

نکاتی مفید راجع به سرویس و تعمیرات کولرگازی

آیا باید هر سال نسبت به سرویس کولرگازی اقدام کنیم؟

بله! تمام کولرگازی ها فارغ از هر برند و مدلی نیاز به سرویس سالانه دارند. سرویس کولرگازی در بازه زمانی های معنی به شما کمک می کند تا کارایی دستگاه را افزایش و هزینه های انرژی را کاهش دهید!

بهترین زمان برای تعمیرات کولرگازی چه فصلی می باشد؟

در صورتیکه در اوایل فصل بهار اقدام به سرویس و تعمیرات کولرگازی خود کنید، خیالتان از کارایی و عملکرد صحیح دستگاه در فصول گرمتر سال ( تابستان ) راحت است. همچنین تعمیرات در اوایل فصل بهار، این امکان را به شما می دهد تا خیلی زودتر به تعمیرکار دسترسی پیدا کنید و از طرفی دیگر، هزینه تعمیرات را نیز کاهش دهید.

سرویس کولرگازی چه مزایایی برای دستگاه دارد؟

سرویس منظم کولرگازی می تواند از خرابی و مشکلات جدی دستگاه جلوگیری به عمل آورد و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد. علاوه بر این، سرویس کولرگازی باعث افزایش کیفیت هوای خروجی می شود که در سلامت و تنفس ما تاثیر بسزایی دارد. افزایش کارایی دستگاه، کاهش هزینه های انرژی و … از دیگر فواید سرویس کولرگازی می باشد.

اگر سرویس و تعمیرات کولرگازی را به تاخیر بیندازیم چه می شود؟

عملکرد کولرهای گازی بسیار ساده است. در صورتیکه سرویس و تعمیرات این دستگاه ها را به تاخیر بیندازید، گرد و خاک و دیگر مواد زائد وارد فیلتر می شوند و پس از مدتی مسیر تهویه دیگر قطعات را مسدود می کنند. در این حالت، کولرگازی شما مجبور است مدت زمان بیشتری کار کند و همین باعث افزایش هزینه های انرژی خواهد شد. همچنین به تاخیر انداختن تعمیرات کولرگازی در مواردی ممکن است باعث گسترش خرابی و خاموش شدن کلی دستگاه شود! در این مواقع تعمیرات دیگر یک گزینه نخواهند بود و باید به فکر خرید یک کولرگازی جدید باشید!

آیا کثیف بودن یک کولرگازی می تواند باعث افزایش هزینه های انرژی شود؟

بله! زمانیکه فیلترهای هوا کثیف می شوند، مسیر گردش هوا در دستگاه محدود می شود. این باعث می شود که کولرگازی شما برای جبران این محدودیت، مدت زمان بیشتری کار کند. با افزایش مدت زمان کارکرد کولرگازی، برق بیشتری مصرف می شود و به مرور زمان، هزینۀ قبوض برق شما به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند.

چگونه کارایی و عملکرد کولرگازی را بهبود بخشیم؟

  • فیلترهای هوا را تمیز و یا تعویض کنید. کمپانی اجنرال توصیه می کند هر ۴۵ روز یک بار یک فیلتر را تمیز و یا تعویض کنید.
  • مسیر تخلیه دستگاه را تمیز کنید.
  • سینی تخلیه را به صورت دستی خالی کنید.
  • کندانسور و اواپراتور را تمیز کنید.
  • پره های فن را تمیز کنید.
  • عایق های دستگاه را از نظر سلامت و تمیزی مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورت امکان یونیت خارجی را بشورید.

تماس با مرکز تخصصی تعمیرات اجنرال

“با یک تماس، مشاورۀ رایگان تعمیرات دریافت کنید!”

برای تماس با مجموعه تعمیرلاین می توانید از شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ استفاده کنید تا ضمن مطرح کردن مشکلتان، مشاوره ای رایگان در تعمیرات انواع لوازم خانگی دریافت کنید.

پشتیبان های ما در مجموعه تعمیرلاین با پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول هفته، تکنسینی مجرب از مرکز تخصصی تعمیرات اجنرال به محلتان اعزام خواهند کرد تا نگرانی بابت کیفیت تعمیرات نداشته باشید! همین حالا با ما تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت تعمیرکاری مجرب در محل خود داشته باشید!

سایر بخش ها

سوالات متداول

چه مناطقی از تهران تحت پوشش تعمیرات کولرگازی اجنرال قرار دارند؟
چشم انداز ما ارتقای پروسۀ انواع تعمیرات و خدمات در محل است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به زودی بتوانیم در تمامی مناطق کشور خدمتگذار شما عزیزان باشیم. تعمیر کولرگازی اجنرال در مرکز تهران میدان ولیعصر، کریم خان، انقلاب، حسن آباد، فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، گیشا، شهرآرا و… تعمیر کولرگازی اجنرال در شمال تهران فرشته، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، داراباد، آجودانیه، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، ظفر، میرداماد، شهرک غرب، سعادت آباد و… تعمیر کولرگازی اجنرال در غرب تهران آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دریاچه چیتگر، شهرک آزادی و … تعمیر کولرگازی اجنرال در شرق تهران تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام ، نیرو هوایی، امامت، پیروزی، حکیمیه، لواسانات و … تعمیر کولرگازی اجنرال در جنوب تهران آزادی، جمهوری، نازی آباد، بهارستان، یاخچی آباد، حافظ ، امام خمینی، ولیعصر، قزوین، و…
هزینه تعمیرات کولرگازی اجنرال چگونه محاسبه می شود؟
هزینه تعمیر کولرگازی اجنرال، بسته به مدل و خرابی خاص آن، متغیر خواهد بود! ما برای تعیین این هزینه ها، از ظوابط رسمی اتحادیه تعمیرات کولرگازی پیروی خواهیم کرد و به شما اطمینان خواهیم داد تا تمامی هزینه های دریافتی تحت نظارت مجموعه تعمیرلاین باشد. تمامی تکنسین های ما در مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی، پس از عیب یابی و تشخیص دقیق مشکل، موظف به برآورد حدودی هزینه تعمیرات و یا تعویض قطعات هستند. این لیست هزینه ها با ارائه فاکتوری کتبی به شما اعلام خواهد شد و تعمیرکار ما تنها پس از تایید و موافقت شما با هزینه حدودی سرویس، برای تعمیر دستگاه اقدام خواهد کرد! پشتیبان های ما در تعمیرلاین با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روزه هفته، این امکان را برای شما بوجود آورده اند که هرگونه شکایت و یا مشکل خاص شما در مورد هزینه و یا تعمیرکار ارسالی پیگیری کنند. در صورتیکه تعمیرکار کولرگازی مبلغ بیشتری را برای سرویس دستگاه درخواست کرد و یا از خدمات خود ناراضی بودید، می توانید از طریق تماس با بخش پشتیبانی، سفارش خود را پیگیری کنید تا تعمیرلاین اقدامات لازم را برای کسب رضایت شما عزیزان انجام دهد!

دیدگاه کاربران 0

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مرکز تعمیر لاین

مرکز تعمیرات پاسخگو شماست

سفارش و مشاوره

021-87700770

آخرین پرسش ها
تمامی پرسش های مهم ببینید
با شما تماس میگیریم

درخواست خود را رایگان بفرستید