تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر جنرال الکتریک

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات در محل، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک می‌باشد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید.


شماره تماس

۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰

با محصولات جنرال الکتریک؛ روی شانه‌ غول بایستید.!

جنرال الکتریک یک شرکت آمریکایی قدیمی است که با تولید محصولات باکیفیت و متنوع به یک برند معتبر در تولید لوازم خانگی تبدیل شده است.
این شرکت آمریکایی چندملیتی در کشورهای مختلفی کارخانه و خط تولید محصولات لوازم خانگی دارد و این قضیه باعث شده خدمات پس از فروش این برند در تمام جهان به صورت مناسب و تخصصی در دسترس باشد.

لوازم خانگی جنرال الکتریک در ایران طرفدار زیادی دارد. مخصوصا یخچال جنرال الکتریک که با ماندگاری و کارایی بالا سال‌ها گل سرسبد آشپزخانه‌هاست.
برای این‌که عمر وسایل برقی جنرال الکتریک خود را بالا ببرید، لازم است به طور دوره‌ای این وسایل چک و سرویس شوند و به این منظور تیم قوی و متخصص تعمیرلاین در کنار شماست.

با ضمانت کار و تخصص و ارتباط مستقیم با برند جنرال الکتریک دیگر نیازی نیست شما نگران وسایل برقی جنرال الکتریک خودتون باشید!نمایندگی تعمیرات تخصصی جنرال الکتریک

مرکز تخصصی تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک خود را به تعمیرلاین بسپارید.!

مجموعه تعمیرلاین، با جمع آوری کادری مجرب در تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک، خدمات نصب و تعمیرات این برند را در محل شما انجام می‌دهد!
اگر یخچال جنرال الکتریک شما خراب شده و برای تعمیر آن دچار مشکل شدید مجموعه‌ تعمیرلاین در اولین فرصت مشکل شما را حل می‌کند!

تکنسین‌های ما در مرکز تخصصی تعمیرات جنرال الکتریک، منتظر تماس شما هستند و پس از دریافت مشکل شما به سرعت در محل شما حاضر خواهند شد. سپس مراحل عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک شما آغاز خواهد شد!

بعد از انجام تعمیرات نیز تست کارکرد صحیح دستگاه در مقابل شما انجام می‌شود تا خیالتان از مشکلات بعدی راحت باشد. پس اگر یخچالتان با سر و صدای زیاد امان شما را بریده، برای تعمیراتی آسان و با کیفیت با تعمیرلاین تماس بگیرید.

تماس بگیرید

۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰

خدمات مرکز تخصصی تعمیرات جنرال الکتریک

ما اینجا هستیم تا نگران وسایل جنرال الکتریک خود نباشید!

ما در تعمیرلاین با سرویس‌های ماهانه و تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک، برای راحتی هرچه بیشتر شما تلاش می‌کنیم.

ضمانت و خدمات پس از فروش ما به شما این اطمینان را می‌دهد که وسایل برقی جنرال الکتریک شما بدون ایراد و خرابی کار خواهند کرد. در لیست زیر، انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در تعمیرلاین را مشاهده می‌کنید:


یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یخچال فریزر جنرال الکتریک یکی از محصولات این برند قدرتمند است. یخچال جنرال الکتریک با مصرف کم انرژی، کیفیت بالا  و همینطور تنوع زیاد  محصول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که عرضه می‌شود، توانسته بازار زیادی را در ایران در اختیار بگیرد. ما با خدمات و سرویس دوره‌ای به شما تضمین می‌هیم سال‌ها بدون خرابی از یخچال فریز خود استفاده کنید.


ماشین ظرف شویی جنرال الکتریک

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

ماشین ظرف شویی‌های جنرال الکتریک یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند. بهتر است با مراقبت از این وسیله از خرج‌های اضافی خود جلوگیری کنید.
اگر هم این ماشین ظرف شویی ایراد پیدا کرد با مراجعه به متخصصین ما از صدمه‌ی بیشتر به این وسیله جلوگیری کنید. همین حالا تماس بگیرید.


یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک معروف‌ترین محصول این برند در ایران است. اگر شما هم از این محصول استفاده می‌کنید، با توجه به شرایط کشور بهتر است با سرویس دوره‌ای از این یخچال ساید بای ساید درجه یک مراقبت کنید. برای این کار با ما تماس بگیرید.


گار جنرال الکتریک

تعمیر اجاق گاز و فر جنرال الکتریک

اجاق گاز و فر نیز این روزها به ضروریات وسایل آشپزخانه ها هست تبدیل شده‌اند! این وسایل معمولا بادوام بالا ساخته می‌شوند، اما ممکن است برحسب اتفاق فر شما دود بدهد یا به اندازه‌ی کافی حرارت لازم را تولید نکند. می‌توانید فر جنرال الکتریک خود را به ما بسپارید تا مجبور به هزینه‌ی دوباره نشوید!

ماشین لباس شویی جنرال الکتریک

تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک

لباس‌شویی یکی از مورد استفاده‌ترین وسایل برقی منزل است. با خرابی این وسیله مشکلات روزمره‌ی زیادی برای خانواده‌ها پیش می‌آید.
بهتر است با سرویس دوره‌ای لباسشویی جنرال الکتریک خود عمر مفید آن را افزایش دهید و از این برند برتر، کمال استفاده را ببرید.

جارو برقی جنرال الکتریک

تعمیر جارو برقی جنرال الکتریک

جارو برقی خوب جارو برقی‌ای است که صدای پایین و قدرت مکش بالایی داشته باشد! اگر جاروی شما جنرال الکتریک باشد یعنی بهترین انتخاب را کرده‌اید.
هر موقع که جاروی شما هر مشکلی پیدا کرد، تعمیرلاین با تعمیر جارو بروقی شما خدمتی دیگر به شما عرضه می‌کند.

هود جنرال الکتریک

تعمیر هود جنرال الکتریک

این روزها آپارتمان نشینی و مساحت کم خانه‌ها، حضور هود را در آشپزخانه بسیار ضروری  کرده است! با سرویس دوره‌ای و مرتب می‌توان عمر هود را افزایش داد.  ما با هزینه‌ی کم و کیفیت بالا شما را راضی نگه خواهیم داشت.


کولر گازی جنرال الکتریک

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

کولر گازی‌ها اگر به طور مرتب سرویس و تمیز شوند و معمولا عمری ۱۰ تا ۱۵ ساله دارند. پس با اعتماد به ما سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک خود را به گروه متخصص و با تجربه‌ی تعمیرلاین بسپارید تا سال‌های سال از آن استفاده کنید.


ماکرویو جنرال الکتریک

تعمیر ماکرویو جنرال الکتریک

در یک روز شلوغ کاری هیچ چیز شبیه ماکرویو به شما کمک نمی‌کند. و هیچ چیز مثل خرابی ماکرویو روز ما را خراب نمی‌کند. اما اگر ماکرویو جنرال الکتریک شما خراب شده است؛ نگران نباشید با تماس با تعمیرلاین در اسرع وقت از خدمات تخصصی کمک بگیرید.

لوازم خانگی جنرال الکتریک، ارمغان آسایش؛

جنرال الکتریک یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های جهان است. این شرکت با شعار “چیزهای خوب برای زندگی” (Good things for life) در سال ۱۸۹۲ از ادغام شرکت تولید لامپ توماس ادیسون، مخترع معروف، با چند شرکت دیگر کار خود را آغاز کرد. این شرکت در طول چند سده و تا شروع دوران طلایی برق در جهان بیش از ۱۰۰ اختراع مهم را به ثبت رسانده است: از جمله: دوربین فیلم برداری، رادیو و… .

همچنین موسسه‌ی رادیوی‌ آمریکا توسط این شرکت تاسیس شد. حتما تا الان متوجه شدید که شما با یک شرکت لوازم خانگی عادی روبرو نیستید! شما با یک غول الکتریکی روبرو هستید که به راحتی می‌توانید به تولیداتش اطمنیان کنید.

در سال ۱۹۷۹ با تغییر مدیریت این شرکت، این برند با شعار تبلیغاتی “تخیل در کار” (Imagination at work) در جهان روندی نو پیش گرفته است. پس آن، این شرکت شش مرتبه به طور پیاپی عنوان تحسین برانگیزترین شرکت در ایالات متحده را بدست آورد.
در سال ۲۰۱۱ جنرال الکتریک توانست در ۵۰۰ فهرست فرچون (آینده)، رتبه ششم بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده امریکا را کسب کند.

جنرال الکتریک پرارزش‌ترین بنگاه اقتصادی جهان است و در طول سال‌ها این شرکت پای به پای پیشرفت تکنولوژی تولیدات خودش را به روز کرده است به طوری که امروز از هر وسیله مدل‌های گوناگونی با توجه نیاز مشتری تولید شده است.

این شرکت سالهای سال در صنایع مختلف از مهم‌ترین تولیدکنندگان و از مراجع تولید بوده است. اما با گسترش چشم‌گیر و عجیب تکنولوژی تصمیم گرفت تا برای بالا نگه داشتن کیفیت تولیداتش فعالیت‌های خود را محدود کند. این شرکت در سال‌های اخیر فعالیت‌های خود را در چندشاخه‌ی خاص در ۴ شرکت تابع به طور ویژه پیگیری میکند: مالی و سرمایه گذاری، صنعت هوایی، انرژی، وسایل پزشکی و خانگی.

در حال حاضر این برند یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان موتور جت و تجهیزات نیروگاهی و توربین در جهان است. هم چنین سا‌ل‌هاست به طور تخصصی وارد بازار تولید رایانه و رادیو شده است. محدوده‌ی گسترده فعالیت این شرکت نشان دهنده‌ی قدرت و اصالت این برند است.

در زمینه‌ی مدیریت نیز این شرکت همیشه از مراجع تغییر روند مدیریتی در جهان بوده است و مدیران این شرکت جزء مدیران رده اول جهان بودند به طوری که پس از بحران اقتصادی آمریکا، مدیرعامل این شرکت، جفری ایملت، به عنوان مشاور مالی باراک اوباما انتخاب شد.

تماس با تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات جنرال الکتریک

“با یک تماس، مشاورۀ رایگان تعمیرات دریافت کنید.!”

برای تماس با مجموعه ایران سرویس می توانید از شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ استفاده کنید تا ضمن مطرح کردن مشکلتان، مشاوره‌ای رایگان در تعمیرات انواع لوازم خانگی دریافت کنید.

پشتیبان‌های ما در مجموعه ایران سرویس با پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول هفته، تکنسینی مجرب از مرکز تخصصی تعمیرات جنرال الکتریک به محلتان اعزام خواهند کرد تا نگرانی بابت کیفیت تعمیرات نداشته باشید! همین حالا با ما تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت تعمیرکاری مجرب در محل خود داشته باشید!

تماس بگیرید

۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰

چرا تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک با تعمیرلاین؟!

ما با قطعات اورجینال، کیفیت تعمیرات را ضمانت خواهیم کرد.!

تعمیرکاران مجموعه تعمیرلاین با سال‌ها تجربه و دارا بودن گواهینامه معتبر بی‌صبرانه منتظر کمک به شما هستند. متخصصین ما پس از تماس شما با بخش پشتیبانی تعمیرلاین، مشکل احتمالی وسیله‌ی شما را مشخص می‌کنند. سپس متخصصی مجرب با تجهیزات به روز و کافی به محل شما اعزام خواهد شد.

همچنین تمامی پروسه‌ی عیب یابی و تعمیر در محل شما انجام می‌شود. تعمیرکاران ما در اسرع وقت شروع به کار خواهد کرد و در صورت نیاز به تعویض قطعات ، تنها با یدکی های اصلی و اورجینال دستگاه شما مراحل جایگزینی را انجام خواهند داد. تیم تعمیرلاین تمامی خدمات خود را با کمترین قیمت و ضمانت صددرصد انجام می‌دهد.

تعمیر لوازم خانگی با قطعات اورجینال و فابریک

وسیله‌ی خود را حرکت ندهید! تعمیرلاین اینجاست.!

خدمات مجموعه‌ی تعمیرلاین برای راحتی بیشتر شما و کاهش احتمالی صدمه به وسیله در هنگام حمل و نقل، تنها در محل سکونت شما انجام  خواهد گرفت. این خدمات در تمامی نقاط تهران ارائه خواهد شد. فقط کافی است تماس بگیرید و ایراد دستگاه خود را مطرح کنید.

ما نزدیک‌ترین تعمیرکار تعمیرلاین را با اعلام زمان تقریبی، به محل شما اعزام خواهیم کرد. اگر در موقعیتی هستید که نمی‌توانید از خدمات فوری ما استفاده کنید، می‌توانید با “رزرو تعمیرکار” از خدمات ما در روزهای آتی استفاده کنید.

مشتری تنها سرمایه‌ی ماست.!

این روزها هزینه تعمیرات و تعویض قطعات، به نگرانی همه ما تبدیل شده است. در همین راستا ما تلاش کرده‌ایم تا با کاهش هزینه‌ها، خدمات خود را با قیمتی منصفانه به شما عرضه کنیم!

قبل از شروع تعمیرات، تعمیرکار ما موظف است تا برآورد حدودی از هزینه‌ها انجام دهد. اگر هزینه مورد تایید شما باشد؛ تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک شما در اسرع وقت انجام می‌گیرد و در پایان نیز،رسید هزینه‌ها به شما تقدیم می شود!

تعمیرات با هزینه ای مقرون به صرفه

ارائه خدمات تعمیرات در همه مناطق تهران

خدمات تعمیرلاین؛ تنها به پشتیبانی لوازم خانگی جنرال الکتریک محدود نیست و شما می‌توانید در لیست زیر دیگر شعبات مرکز تخصصی تعمیرات تعمیرلاین را مشاهده فرمایید:

۰۲۱-۸۷۷۰۰۷۷۰
همین الان تماس بگیرید