تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات در محل، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماکروفر سامسونگ می‌باشد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید.
تماس و مشاوره
021-87700770
تعمیر ماکروفر سامسونگ

خدمات قابل ارائه تعمیر ماکروفر سامسونگ

  • رفع مشکل روشن نشدن ماکروفرو سامسونگ
  • رفع مشکل عدم چرخش سینی ماکروفر سامسونگ
  • تصحیح خطاهای نمایشگر ماکروفر سامسونگ
  • رفع مشکل قفل نشدن درب ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر صفحه نمایشگر ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر دکمه های ماکروفر سامسونگ
  • رفع مشکل جرقه زدن ماکروفر سامسونگ
  • رفع مشکل داغ نشدن ماکروفر سامسونگ
  • تصحیح صدای بالا در ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر لامپ های ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر مگنترون ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر میکرو سوئیچ های درب ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر فن ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر موتور ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر دیود های ماکروفر سامسونگ
  •  تعمیر مدار کنترل ماکروفر سامسونگ
  • تعمیر فیوز حرارتی ماکروفر سامسونگ
  • و…

چرا تعمیر ماکروفر سامسونگ تعمیرلاین

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات :

هدف تیم تعمیرلاین، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات لوازم خانگی است. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید. تعمیرلاین پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار‌ خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.

ارائه سرویس در محل و زمان موردنظر شما :

تعمیرکاران تعمیرلاین در نزدیکی شما هستند. با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. زمان مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر شما و انجام تعمیرات توسط خود شما تعیین می‌شود.

کادری مجرب و حرفه‌ای :

تمامی خدمات تعمیرات در تعمیرلاین، توسط تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. ما خیال شما را از انجام هرگونه تعمیرات بی‌دردسر و حرفه‌ای آسوده نموده‌ایم.

هزینه منصفانه تعمیرات  :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای لوازم و هزینه خرید مجدد آنها، تیم تعمیرلاین تصمیم گرفته تا هزینه تعمیرات هرگونه لوازم را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

برآورد هزینه تعمیرات  :  

هنگام عیب‌یابی دستگاه و قبل از انجام تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرلاین، هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کنند.
برآورد هزینه تعمیرات در تعمیرلاین توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است زیرا هزینه تعمیرات در تعمیرلاین کاملا شفاف در وبسایت تعمیرلاین اعلام شده است.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی :

تیم تعمیرلاین در راستای جلب رضایت شما و برطرف نمودن نگرانی‌هایتان از خرابی‌های آینده و نیاز مجدد به تعمیرات، تمامی خدمات خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد نمود.

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر سامسونگ

لذت غذایی گرم و خوش طعم با خدمات تعمیرات ماکروفر در تعمیرلاین!

معمولا همۀ ما سامسونگ را با تولیدات ” گوشی های هوشمند ” و ” تلویزیون های ال ای دی ” میشناسیم! اما سامسونگ یکی از برند های قابل اطمینان در بازار ماکروفر ها نیز محسوب می شود که طرفداران بسیاری نیز در ایران دارد!

مایکروفرهای سامسونگ لذت پخت و پز و گرم کردن غذا را برای شما دو چندان خواهند کرد! این ماکروفر های با ویژگی های مثل Power Convection، می توانند به عنوان اجاق ثانویۀ آشپزخانه شما عمل کنند و غذای شما را به طور یکنواخت بپزند! هم چنین طبخ، کباب، گریل، بریان کردن و .. از دیگر کاربرد های ماکروفر سامسونگ در آشپزخانه شماست که تفریبا مصرفی ۱/۴ اجاق گاز دارند!

مطمئنا کارکرد صحیح و تضمین عمر بالای این ماکروفر های ارزشمند، مانند دیگر لوازم خانگی سامسونگ، در گروی سرویس و تعمیرات آن بوسیله کادری مجرب و حرفه ای است! تصور کنید در زندگی پر مشغله شما، ماکروفرِ برند شما نیز دچار مشکل شده و به سرویس و تعمیر ماکروفر سامسونگ خود نیاز دارید!

در این زمان، تعمیرلاین می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد! ما به سرعت مشکل ماکروفر شما را تشخیص خواهیم داد و لذت دوبارۀ پخت و پز و صرف غذای های گرم را به خانه شما باز می گردانیم!

با ما همراه باشید!

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر سامسونگ

استفاده از تعمیرکاران تعمیرلاین، احتمال بروز خطا و خرابی دوباره را به حداقل میرساند!

اگر دوست ندارید وقتتان را با یک ماکروفر خراب سامسونگ که مشکلاتی مثل عدم چرخش سینی، روشن نشدن ، جرقه زدن و … دارد تلف کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم!

تعمیرلاین با بهره گیری از دانش و تخصص تکنسین‌های خود در تعمیرلاین، در اسرع وقت سرویس و تعمیر ماکروفر سامسونگ شما را با کیفیتی مطلوب و هزینه ای منصفانه انجام می دهد!

تکنسین های ارسالی به محل شما، از تعمیرکاران مجرب لوازم خانگی سامسونگ هستند که با سال ها تجربه و آموزش در تعمیر قطعات انحصاری سامسونگ، احتمال بروز خطا در تعمیرات و مراجعه دوباره را به حداقل خواهند رساند!

تعمیرلاین تمام مراحل سرویس و تعمیر مایکروفر سامسونگ شما را در منزل خودتان انجام خواهد داد و قبل از حضور در محل شما، با توجه به مشکل خاص مایکروفر، تعمیرکار را با ابزار استاندارد و قطعات یدکی کافی تجهیز خواهد کرد!

در ادامه شما را با مراحل ثبت سفارش و خدمات خود در تعمیرلاین آشنا می کنیم!

مراحل ثبت و انجام تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تعمیرلاین!

مرحله اول
در ابتدا برای ثبت درخواست و تنظیم وقت دلخواه برای مراجعه تعمیرکار ماکروفر، با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید!

مرحله دوم
پس از برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی، مشکل خود را مطرح کنید و با ارائه مکان و زمان دلخواه خود برای تعمیر ماکروفر، تکنسین را رزرو کنید!

مرحله سوم
پس از حضور تعمیرکار در محل شما، مرحله عیب یابی ماکروفر شما شروع می شود و هزینۀ حدودی تعمیر به شما اعلام می شود!

مرحله چهارم
با موافقت شما، مراحل تعمیر ماکروفر سامسونگ آغاز می شود و در پایان کار نیز، ضمانت نامه کیفی کار تقدیم شما می‌شود!

تعمیر انواع ماکروفر سامسونگ در تعمیرلاین!  

” از اجاق های برقی تا ماکروفر های سامسونگ! ما از پس تعمیر انواع ماکروفر سامسونگ برمی آییم! “

تعمیرلاین برای تعمیر ماکروفر سامسونگ شما، تنها از تکنسین های تعمیرلاین استفاده خواهد کرد! این تکنسین ها، در سرویس و تعمیر انواع ماکروفر، فر برقی و… مهارت دارند و با پیروری از متدهای استاندارد تعمیرلاین، خیلی زود چراغ پخت و پز آشپزخانه شما را روشن خواهند کرد!

در لیست زیر به انواع ماکروفر های تخت پوشش تعمیرلاین برای تعمیرات اشاره شده است!

  • ماکروفر رومیزی سامسونگ
  • ماکروفر توکار سامسونگ
  • اجاق ماکروویو های سامسونگ

معرفی، مشکلات و تعمیر مدل های محبوب ماکروفر سامسونگ

محصولات

ماکروفر ME201 سامسونگ
از ماکروفر های رومیزی و زیبای سامسونگ می توان به مدل ME201 اشاره کرد. این ماکروفر که قابلیت یخ زدایی نیز دارد، با استفاده از ویژگی TDS ( توزیع سه گانه حرارت ) می تواند باعث پخت یکنواخت غذا و افزایش راندمان دستگاه شود! از مشکلاتی که ممکن است در استفادۀ دراز مدت و کارکرد بالای دستگاه با آن موجه شوید می توان به سوختن لامپ ها، نویز های غیر عادی دستگاه و عدم گرمایش ماکروفر اشاره کرد! ما در تعمیرلاین، به خوبی با این مشکلات آشنایی داریم و در ظرف چند ساعت مشکل شما را برطرف می کنیم!
اجاق ماکروویو SAMI12 سامسونگ
این اجاق ماکروویو ۳۵ لیتری از محصولات حرفه ای و متفاوت سامسونگ می باشد که از ویژگی های منحصربفردی بهره می برد! این اجاق مایکرویو با قابلیت های مثل برنامه های متنوع پخت و پز، مایکرو و گریل، یخ زدایی، جوجه گردان و … یکی از پرطرفدارترین اجاق مایکروویو های سامسونگ است! اگر با خرابی های نظیر گرم نشدن اجاق، خاموش شدن دستگاه حین کار و جرقه زدن مواجه شدید، می توانید برای تعمیر ماکروفر سامسونگ خود، از خدمات سرویس فوری تعمیرلاین استفاده کنید! ما خیلی زود در محل شما حاضر خواهیم شد و ظرف یک ساعت، تعمیر و تعویض قطعات ماکروفر سامسونگ را انجام می دهیم!
ماکروفر SAMI6 سامسونگ
از ماکروفر های محبوب سامسونگ می توان به مدل SAMI6 اشاره کرد. این دستگاه علاوه بر قابلیت مایکرو، عملکرد گریل و پخت کانوکشن نیز دارد! در این مدل نیز از سیستم توزیع سه گانه حرارت و ویژگی Hot Blast استفاده شده است! جرقه زدن ماکروفر، ظاهر شدن ارور های مبهم روی نمایشگر و عدم گرمایش محفظه از مشکلات قابل پیش بینی این مدل در استفاده دراز مدت هستند! ما برای تعمیر ماکروفر سامسونگ شما و حل مشکلات بالا، تنها از تکنسین های تعمیرلاین استفاده خواهیم کرد تا کیفیت و سرعت تعمیرات، بیش از پیش افزایش یابد!
ماکروفر MINI SAMI 5 سامسونگ
این ماکروفر همانطور که از نامش پیداشت، گنجایش و طراحی جمع و جوری دارد و با ظرفیت ۳۲ لیتری انتخاب خوبی برای خانواده های کم جمعیت تا متوسط است! از دیگر ویژگی های این ماکروفر می توان به قابلیت سرخ کزدن با حداقل روغن ( SlimFry ) و سیستم پخت یکنواخت غذا با توزیع سه گانه حرارت اشاره کرد! علاوه بر مشکلات فنی، نقص و خرابی های فیزیکی نیز در میان ماکروفر های سامسونگ متداول هستند. خرابی هایی مثل کار نکردن نمایشگر، دکمه و لامپ های ماکروفر، از سرویس های اصلی ما در تعمیرلاین می باشد!
ماکروفر CE288 سامسونگ
از محصولات با دوام و با کیفیت سامسونگ در حوزۀ ماکروفرها می توان به مدل CE288 اشاره کرد! ظرفیت این دستگاه ۲۸۰ لیتر می باشد و با قابلیت هایی مثل گریل، پخت ترکیبی و یخ زدایی به راحتی می تواند نیاز کاربران در پخت و پز و گرم کردن غذا را برطرف سازد! اگر ماکروفر سامسونگ شما کارایی قبل را ندارد و از تعمیر آن ناامیده شده اید، به شما پیشنهاد می دهیم با سپردن سرویس آن به تعمیرلاین، هم در هزینۀ خرید مجدد آن صرفه جویی کنید و هم ماکروفر ارزشمند خود را در آشپزخانه حفظ کنید!
ماکروفر GE286B سامسونگ
از دیگر ماکروفر های رومیزی سامسونگ که جلوه و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما اضافه می کند، می توان به مدل GE286B اشاره کرد. این ماکروفر با داشتن محفظه های سرامیکی و دکمه های لمسی، راحتی استفاده را برای شما دوچندان کرده است! اگر با هر مشکل فنی و یا خرابی فیزیکی دستگاه رو به رو شدید، می توانید با مشاورین ما در تعمیرلاین تماس بگیرید! ما راه حلی منطقی و مقرون به صرفه برای تعمیر و یا تعویض ماکروفر شما ارائه می خواهیم داد!

تماس با تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر سامسونگ

“شما می توانید با یک تماس، مشاورۀ رایگان دریافت کنید!”

برای تماس با مجموعه تعمیرلاین می توانید از شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ استفاده کنید تا ضمن مطرح کردن مشکلتان، مشاوره ای رایگان در تعمیرات انواع لوازم خانگی دریافت کنید.

پشتیبان های ما در مجموعه تعمیرلاین با پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول هفته، تکنسینی مجرب از تعمیرلاین به محلتان اعزام خواهند کرد تا نگرانی بابت کیفیت تعمیرات نداشته باشید!
همین حالا با ما تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت تعمیرکاری مجرب در محل خود داشته باشید!

سایر بخش ها

سوالات متداول

هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ چگونه محاسبه می شود؟
هزینۀ تعمیر ماکروفر سامسونگ شما با توجه به مدل آن ( توکار ، داخلی ، فر ، رنج هود و … ) و خرابی آن متفاوت خواهد بود! به عنوان مثال روشن و داغ نشدن ماکروفر سامسونگ اغلب با تعویض مگنترون حل خواهد شد. تعویض مگنترون در نمایدنگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تعمیرلاین، هزینه ای ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان خواهد داشت. همچنین تعمیر ماکروفر و اجاق های توکار و رنج هود سامسونگ برای یک تکنسین، سخت تر از تعمیر مدل های رومیزی آن است و در این مواقع معمولا هزینۀ تعمیرات ماکروفر سامسونگ شما، به صورت جزئی افزایش می یابد. ما به شما اطمینان می دهیم تا قبل از انجام هرگونه تعویض یا تعمیرات، شما را از هزینۀ های آن آگاه کنیم و تنها در صورت تایید شما، سرویس و تعمیر ماکروفر سامسونگ شما را آغاز کنیم! همچنین تکنسین های ما در تعمیرلاین، تنها مجاز به استفاده از قطعات اصلی خواهند بود تا کیفیت و عمر بالای قطعات از طرف تعمیرلاین، تضمین گردد!
تعویض یا تعمیر ماکروفر سامسونگ؟!
ماکروفر های میان ردۀ سامسونگ معمولا عمری ۵ تا ۹ ساله دارند که این عدد می تواند در ماکروفر های پیشرفته سامسونگ بالاتر از میانگین ۸ ساله باشد! اگر ماکروفر سامسونگ خود را به تازگی خریداری کرده اید، امکان بروز مشکلات و خرابی های جدی در آن بسیار کم است و بدون شک تعمیر ماکروفر سامسونگ، راه حل بهتری تا تعویض آن است! همچنین در بسیاری از آشپزخانه ها از مدل های یکپارچه هود مایکروویو و مدل های توکار و داخلی ماکروفر سامسونگ استفاده شده است! در این مواقع بهترین انتخاب شما، تعمیر ماکروفر سامسونگ خواهد بود زیرا لازم نیست با تعویض ماکروفر خود، هزینه ای بابت خرید هود پرداخت کنید و یا زحمت نصب دوباره ماکروفر های توکار را داشته باشید! همچنین ما به شما اطمینان می دهیم تا با استفاده از خدمات تعمیر ماکروفر سامسونگ در تعمیرلاین، جزئی ترین قطعات ماکروفر سامسونگ شما نیز تعمیر و با یدکی های فابریک آن تعویض خواهد شد تا نگرانی بابت خرید یک ماکروفر جدید نداشته باشید!
چه زمانی باید برای تعمیر ماکروفر سامسونگ از تعمیرلاین کمک بگیریم؟
همانطور که قبلا گفته شد اگر ماکروفر شما دمای کافی برای گرم کردن ندارد، احتمالا باید مگنترون را تعویض کنید. لازم به ذکر است که معمولا قبل از مواجه شدن با عدم گرمایش ماکروفر سامسونگ، سر و صدای عجیبی از ماکروفر می شنوید که نشان از فرسودگی مگنترون دارد! به شما پیشنهاد می کنیم در صورت تهیه لامپ های مگنترون، مراحل نصب و راه اندازی آن را به دلیل خطرناک بودن پروسه، به تعمیرلاین بسپارید! همچنین در مواردی مثل عدم روشن شدن ماکروفر سامسونگ، خرابی لامپ ها، ظاهر شدن خطاها روی نمایشگر، قفل نشدن درب، عدم چرخش سینی، جرقه زدن و… توصیه ما به شما بازبینی و سرویس کلی برای تشخصی قطعی مشکل ماکروفر سامسونگ شماست!
مظنون های اصلی خرابی ماکروفر سامسونگ شما چه قطعاتی هستند؟
در صورت کار نکردن کلی دستگاه، اولین مظنون خرابی، فیوز ماکروفر سامسونگ خواهد بود! اگر ماکروفر شما دمای کافی برای پخت و پز و گرم کردن غذا ندارد، احتمالا دیودهای ولتاژ بالا و مگنترون ماکروفر آسیب دیده است! نقص در سوئیچ های درب نیز معمولا باعت بروز مشکلاتی مثل خاموش شدن ماکروفر بعد از شروع چند ثانیه ای می شود! همچنین مشکلاتی مثل عدم چرخش سینی معمولا به دلیل خرابی موتور چرخش و خاموش شدن ناگهانی و یا کار نکردن نمایشگر ماکروفر سامسونگ، به نقص در برد اصلی دستگاه باز می گردد! در صورتی که با این مشکلات و یا خرابی های دیگر در ماکروفر سامسونگ دست و پنجه نرم می کنید، برای تعمیر ماکروفر سامسونگ خود ما با تماس بگیرید!

دیدگاه کاربران 0

تماس با مرکز تعمیر لاین

مرکز تعمیرات پاسخگو شماست

سفارش و مشاوره

021-87700770

آخرین پرسش ها
تمامی پرسش های مهم ببینید
با شما تماس میگیریم

درخواست خود را رایگان بفرستید