تعمیرلاین تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات موبایل در محل

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات در محل، آماده ارائه خدمات تعمیرات موبایل می‌باشد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید.
تماس و مشاوره
021-87700770
تعمیرات موبایل در محل

خدمات قابل ارائه تعمیرات موبایل در محل

  • تعمیرات موبایل در انواع برند
  • تعمیر ال سی دی گوشی
  • تعمیر باتری گوشی
  • تعمیر تاچ گوشی
  • تعمیر هارد گوشی
  • تعمیر دوربین گوشی
  • تعمیرات برد گوشی
  • تعمیر حسگر انگشت
  • تعمیر گلس گوشی
  • تعمیر آی سی گوشی
  • تعمیر اسپیکر گوشی
  • تعمیر پورت شارژ
  • و…

چرا تعمیرات موبایل در محل تعمیرلاین

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات :

هدف تیم تعمیرلاین، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات لوازم خانگی است. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید. تعمیرلاین پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار‌ خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.

ارائه سرویس در محل و زمان موردنظر شما :

تعمیرکاران تعمیرلاین در نزدیکی شما هستند. با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. زمان مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر شما و انجام تعمیرات توسط خود شما تعیین می‌شود.

کادری مجرب و حرفه‌ای :

تمامی خدمات تعمیرات در تعمیرلاین، توسط تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. ما خیال شما را از انجام هرگونه تعمیرات بی‌دردسر و حرفه‌ای آسوده نموده‌ایم.

هزینه منصفانه تعمیرات  :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای لوازم و هزینه خرید مجدد آنها، تیم تعمیرلاین تصمیم گرفته تا هزینه تعمیرات هرگونه لوازم را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

برآورد هزینه تعمیرات  :  

هنگام عیب‌یابی دستگاه و قبل از انجام تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرلاین، هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کنند.
برآورد هزینه تعمیرات در تعمیرلاین توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است زیرا هزینه تعمیرات در تعمیرلاین کاملا شفاف در وبسایت تعمیرلاین اعلام شده است.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی :

تیم تعمیرلاین در راستای جلب رضایت شما و برطرف نمودن نگرانی‌هایتان از خرابی‌های آینده و نیاز مجدد به تعمیرات، تمامی خدمات خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد نمود.

تعمیر موبایل در تعمیرلاین؛ بازگشت به دنیای ارتباطات!

شاید کلمه ” هوشمند ” دیگر برای توصیف گوشی های موبایل کافی نباشد! تلفن های همراه در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی ما هستند و هر روز هم شدت وابستگی ما به آن ها افزایش پیدا میکند. در حقیقت ما قانع شده ایم که زندگی بدون تلفن های همراه امکان پذیر نمی باشد!

تا بحال حس جا گذاشتن موبایل خود در خانه را تجربه کرده اید؟ همان حسی که انگار ارتباط شما با جهان اطراف قطع شده است! همان حسی که به ما تلقین می کند انگار بخشی از بدن خود را در خانه جا گذاشته ایم!

بسیاری از ما، از گوشی های خود به طور دائم استفاده می‌کنیم. فرقی نمی کند این استفاده مربوط به زنگ زدن، پیام دادن و یا کار کردن با برنامه های موبایل باشد.
ما از امکانات متعدد تلفن های همراه خود استفاده می کنیم و احساس می‌کنیم که این امکانات برای همیشه در دسترس ماست. اما درست زمانیکه که موبایل ما دچار خرابی می شود و به تعمیرات نیاز دارد، در می یابیم که تعمیر موبایل نیز از آن دسته از باید‌ها در زندگی ماست که باید در حداقل زمان و بهترین کیفیت انجام گیرد تا زندگی ما به حالت عادی خود بازگردد!

اگر در تهران هستید و به تعمیر موبایل در محل خودتان نیاز دارید، تنها کافیست تا با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرلاین تماس بگیرید.
ما در اسرع وقت در محل شما حضور پیدا خواهیم کرد و تعمیرات گوشی شما را با کیفیتی تضمین شده انجام خواهیم داد. با ما همراه باشید تا بیشتر راجع به خدمات و ویژگی های ما بدانید.

نمایندگی تعمیر موبایل در محل

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر موبایل در محل

دیگر لازم نیست برای تعمیر موبایل خود از محل کارتان مرخصی بگیرید یا نگران حفظ حریم شخصی خود در تعمیرات موبایل باشید! ما مفتخریم که به شما اعلام کنیم که از این پس تعمیرات گوشی نیز در محل شما انجام می گیرد!

ما به شما تعهد می دهیم که در تعمیرات موبایل شما، از کادری مجرب و حرفه ای که سال ها تجربه کار کردن در مراکز تخصصی تعمیرات مختلف موبایل دارند، استفاده کنیم. مشتری مداری و حفظ حریم شخصی شما از دغدغه های ماست و در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد!

در ادامه شما را با مراحل ثبت سفارش تعمیرات موبایل و خدمات خود آشنا می کنیم.

مراحل ثبت و انجام تعمیر موبایل در تعمیرلاین

مراحل ثبت سفارش تعمیر موبایل در تعمیرلاین بسیار آسان و سریع است. درست مثل شارژ سریع تلفن همراه شما پس از تعویض باتری!

مرحله اول
در ابتدا برای ثبت سفارش تعمیرات موبایل و دریافت مشاوره رایگان، با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید

مرحله دوم
پس از برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی، مشکل خود را مطرح کنید تا تا تعمیر کار مورد نظر با تجهیزات کافی در محل حضور پیدا کند

مرحله سوم
در کمترین زمان ممکن مراحل عیب یابی دستگاه شروع می شود و هزینه حدودی تعمیر یا تعویض قطعات به شما اعلام می گردد

مرحله چهارم
در صورت تایید شما، مراحل تعمیر موبایل به سرعت انجام خواهد گرفت و در پایان کار نیز ضمانت نامه کتبی کیفیت خدمات به شما اهدا می شود

موبایل های تحت پوشش تعمیرات در تعمیرلاین

تعمیرات موبایل در انواع مدل و برند در تعمیرلاین پذیرفته می شود و توسط کارشناسان متخصص ما در اسرع وقت سرویس می شود. در لیست زیر به انواع گوشی های تحت پوشش تعمیرلاین پرداخته ایم:

  • تلفن هوشمند / Smart Phones
  • گوشی های ۲G
  • گوشی های ۳G

برند‌های تحت پوشش تعمیرات موبایل در تعمیرلاین

انواع برند های ایرانی و خارجی موبایل، تخت پوشش تعمیرات تعمیرلاین قرار دارند. ما تعمیرات موبایل شما را توسط تعمیرکاری حرفه ای که سابقه کار کردن در برند تلفن همراه شما را داشته است، انجام خواهیم داد. در بخش زیر به صورت مختصر به معرفی و تعمیرات ۴ برند تلفن همراه پرداخته ایم:

تعمیرات آیفون

آنچه که گوشی های آیفون را از دیگر تلفن های هوشمند متمایز می کند، حفظ ارزش خود و پشتبانی فوق العاده این کمپانی است. گوش های آیفون به عنوان کالایی لوکس و باارزش شناخته می شوند که ارزش خود را طی سالیان زیاد در بازار های مختلف جهان حفظ کرده است. شاید سخت بتوان از مشکلات متداول در تلفن های آیفون سخن گفت اما خرابی های آن در میان کاربران ایرانی شایع می باشد. مواردی نظیر عدم کانکت شدن وایفای به دلیل صدمه برد گوشی ، شکستگی اسکرین و کار نکردن دوربین گوشی به دلیل ضربۀ شدید، از خرابی های متداول در میان کاربران آیفون می باشد. ما تعمیرات آیفون شما را به کمک مرکز تخصصی تعمیرات اپل انجام خواهیم داد تا نیازی به سپردن این ” کالای لوکس ” به دیگر تعمیرکاران آماتور نداشته باشید.

تعمیرات گوشی سامسونگ

تقریبا از هر ۵ تلفن هوشمندی که در جهان به فروش میرسد، یکی از آن ها سهم برند سامسونگ است! این آمار تقریبا با فروش اپل در سال برابری می کند! شاید سخت بتوان برندی را هم‌پای این دو غول بزرگ در گوشی های هوشمند دانست. گوشی های سامسونگ در بازار ایران نیز به دلیل متنوع بودن و رابط کاربری خوب، بسیار محبوب هستند. از خرابی های متداول در گوشی های سامسونگ در بازار ایران که به تعمیرات نیاز دارد می توان به شکستگی اسکرین، خرابی جک هدفون و یا روشن نشدن گوشی به دلیل خرابی کلید پاور اشاره کرد. تعمیرات گوشی سامسونگ شما توسط ابزار پیشرفته و تهیه قطعات جانبی اصل توسط مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ انجام خواهد گرفت تا نگرانی بابت سلامت قطعات تعویضی و اورجینال بودن آن نداشته باشید.

تعمیرات هواوی

هواوی از دیگر برندهای محبوب در بازار ایران به شمار می رود. این برند چینی با عرضۀ تلفن های هوشمند در انواع مختلف و قیمتی مقرون به صرفه، یکی از رقبای سامسونگ در بازار تلفن های هوشمند شناخته می شود. قابلیت شارژ سریع، تعبیه دوربین های با کیفیت و استفاده از صفحات OLED در میان پرچم داران خود، گوشی های هواوی را یکی از برند های باکیفیت در بازار تلفن های هوشمند کرده است.

از خرابی و مشکلات متداول در گوشی های هواوی که تعمیرکاران ما در تعمیرلاین با آن آشنایی کامل دارند می توان به خرابی بلوتوث ، کار نکردن تاچ و یا شارژ نشدن گوشی به دلیل خرابی پورت آن اشاره کرد. ما با ارتباط مستقیم با مرکز تخصصی تعمیرات هواوی، تجربه ای آسان و بی دردسری را در تعمیرات این برند برایتان رقم خواهیم زد.

تعمیرات شیائومی

از برند شیائومی به عنوان ” اپل آسیا ” یاد می کنند! شاید با شنیدن چینی بودن این برند، کمی نا امید شوید اما کیفیت و طراحی گوشی های شیائومی به هیچ عنوان قابل مقایسه با برند های متفرقه چینی نیست! این برند که به قرار دادن امکانات گوشی های پرچم دار در تلفن های میان رده خود شهرت دارد، سهمی بزرگ در بازار تلفن های هوشمند آسیا دارد.

همچنین قیمت پایین آن در مقابل دیگر برندها مثل سامسونگ و آیفون، باعث شده است تا میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کند. از مشکلات متداول در گوشی های شیائومی می توان به داغ کردن بیش از حد گوشی ،خرابی دوربین و قطعی حسگر انگشت آن به دلیل سرویس غیر حرفه ای گوشی اشاره کرد! ما تعمیرات گوشی شیائومی را توسط تعمیرکارانی حرفه ای انجام می دهیم تا نگرانی بابت کارکرد دوبارۀ آن نداشته باشید.

آموزش رفع مشکلات متداول موبایل ها

گوشی های هوشمند به ویژه تلفن هایی که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند، در گذر زمان به مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دچار می شوند. اکثر گوشی های اندرویدی سعی کرده اند تا با قرار دادن سخت افزارهای پیشرفته، بهینه نبودن سیستم عامل خود را پوشش دهند اما وجود این قطعات پیشرفته نیز کمکی به حل مشکلات نرم افزاری و کاهش سرعت گوشی شما در گذر زمان نخواهد کرد!

از آنجایی که برطرف کردن مشکلات سخت افزاری موبایل کاری تخصصی و حرفه ای می باشد به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که خودتان به رفع مشکل بپردازید. در لیست زیر به تعدادی از مشکلات نرم افزاری متداول در گوشی های هوشمند و راه حل های آن اشاره کرده ایم:

سرعت گوشی شما کاهش پیدا کرده است؟

در ابتدا، کار خود را با بستن برنامه های اضافی در پس زمینه سیستم عامل شروع کنید. اگر پس از نصب یک برنامه جدید سرعت گوشی شما کاهش یافته است، برنامه را به طور کامل پاک کنید.

اگر باز هم سرعت گوشی شما افزایش پیدا نکرد توصیه ما به شما استفاده از ” ریست فاکتوری ” است. می توانید اطلاعات خود را در گوگل درایو و یا رایانه خود ذخیر کنید تا نگرانی بابت از دست دادن اطلاعات تلفن خود نداشته باشید.

موبایل شما زود شارژ خالی می کند؟

در ابتدا سعی کنید نور اسکرین را تا حد امکان پایین بیاورید و جی پی اس و وایفای خود را خاموش کنید. پس از این کار به تنظیمات باتری خود بروید و ویژگی ” Battery Saving Mode ” را فعال کنید.

همچنین می توانید برای بررسی بیشتر علت، سراغ گزینه ” Battery Usage ” در تنظیمات بروید. در این گزینه، میزان مصرف باتری هر یک از برنامه ها ذکر شده است.

گوشی شما بیش از حد داغ می شود؟

در ابتدا راه حل قبلی را امتحان کنید و مطمئن شوید مشکل شما به باتری فرسوده مربوط نمی باشد. همچنین سعی کنید در هنگام شارژ شدن تلفن همراه خود از آن استفاده نکنید تا پردازنده موبایل بیش از حد داغ نشود. در اکثر مواقع این مشکل جدی نیست و تنها با عدم استفاده از تلفن برای چند دقیقه، دمای گوشی به حالت عادی بازخواهد گشت.

حافظه تلفن شما پر شده است؟

پر شدن حافظه تلفن، ارتباطی مستقیم با کند شدن گوشی شما خواهد داشت. همانطور که قبلا گفتیم سعی کنید برنامه های اضافی در پس زمینه و حافظه گوشی را پاک کنید و مطمئن شوید که تلفن شما مقداری حافظۀ خالی برای عملکرد صحیح سیستم عامل دارد.

اگر باز هم اشکال برطرف نشد، شاید با خرید یک حافظه جداگانه برای گوشی و انتقال برنامه ها به آن، مشکلتان حل شود.

برنامه های موبایل دائما کرش می کنند؟

یکی از مشکلات شایع میان کاربران آندروید، کرش کردن برنامه ها است که راه حل آن چندان دشوار نمی باشد! در ابتدا سعی کنید که برنامه های خود را همیشه آپدیت کنید و مطمئن شوید که حافظۀ خالی کافی برای عملکرد صحیح برنامه ها وجود دارد.

همچنین بررسی کنید که سیستم عامل گوشی شما کاملا آپدیت و به روز باشد. اگر باز هم مشکل برطرف نشد، سراغ تنظیمات برنامه بروید و ” حافظه ذخیره شده” در برنامه را پاک کنید.

موبایل شما به طور کامل فیریز شده است؟

اگر امکان خارج کردن باتری را دارید، این کار را انجام دهید و سپس دوباره موبایل را روشن کنید. اگر نمی توانید باتری را از قاب پشتی گوشی خارج کنید، احتمالا با یک ” هارد ریست ” مشکلتان حل می شود. کلید پاور گوشی را برای چند ثانیه نگه دارید تا موبایل شما به طور کامل ریست شود.

سخن پایانی … 

تعمیرلاین؛ ضامن حریم شخصی شما در تعمیرات موبایل

اولین اولیت شما در تعمیرات موبایل، واگذاری آن به تعمیرکاری قابل اطمینان و حرفه است. ما این نیاز شما را با ارائه تعمیرات موبایل در محل حل کرده ایم. دیگر نیازی نیست برای تعمیر موبایل خود چند روز صبر کنید. ما تنها با یک تماس از طرف شما در محلتان حضور پیدا خواهیم کرد.

همین امروز با ما تماس بگیرید تا از خدمات در محل ما استفاده کنید.

تماس با تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات موبایل

شما میتوانید جهت مشاوره رایگان و تعمیرات موبایل خود با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید تا در کمترین فرصت، از بهترین و با کیفیت ترین خدمات ما استفاده کنید.
کارشناسان ما ضمن پاسخگویی به تمام تماس های شما عزیزان، راهنمایی ها و مشاوره لازم را به شما ارائه خواهند کرد.

پس از ثبت سفارش، پرسنل ما در اولین فرصت به محل شما می آیند و با بررسی دقیق و کارشناسانه، موبایل شما را به حالت عادی باز خواهند گرداند تا نگرانی بابت تماس های از دست رفته خود نداشته باشید!

 

سوالات متداول

دیدگاه کاربران 0

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مرکز تعمیر لاین

مرکز تعمیرات پاسخگو شماست

سفارش و مشاوره

021-87700770

آخرین پرسش ها
تمامی پرسش های مهم ببینید
با شما تماس میگیریم

درخواست خود را رایگان بفرستید