تعمیر لباسشویی آرچلیک

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات در محل، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک می‌باشد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید.
تماس و مشاوره
021-87700770
تعمیر لباسشویی آرچلیک

چرا تعمیر لباسشویی آرچلیک تعمیرلاین

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات :

هدف تیم تعمیرلاین، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات لوازم خانگی است. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید. تعمیرلاین پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار‌ خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.

ارائه سرویس در محل و زمان موردنظر شما :

تعمیرکاران تعمیرلاین در نزدیکی شما هستند. با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. زمان مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر شما و انجام تعمیرات توسط خود شما تعیین می‌شود.

کادری مجرب و حرفه‌ای :

تمامی خدمات تعمیرات در تعمیرلاین، توسط تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. ما خیال شما را از انجام هرگونه تعمیرات بی‌دردسر و حرفه‌ای آسوده نموده‌ایم.

هزینه منصفانه تعمیرات  :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای لوازم و هزینه خرید مجدد آنها، تیم تعمیرلاین تصمیم گرفته تا هزینه تعمیرات هرگونه لوازم را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

برآورد هزینه تعمیرات  :  

هنگام عیب‌یابی دستگاه و قبل از انجام تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرلاین، هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کنند.
برآورد هزینه تعمیرات در تعمیرلاین توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است زیرا هزینه تعمیرات در تعمیرلاین کاملا شفاف در وبسایت تعمیرلاین اعلام شده است.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی :

تیم تعمیرلاین در راستای جلب رضایت شما و برطرف نمودن نگرانی‌هایتان از خرابی‌های آینده و نیاز مجدد به تعمیرات، تمامی خدمات خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد نمود.

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک در تهران

مراجعه به تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک بهترین گزینه برای رفع مشکلات شما با این وسیله است.
 تعمیرلاین به عنوان مرکز تخصصی تعمیر معتبر لوازم خانگی آرچلیک در ایران، تمامی خدمات خود را از جمله نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیر لباسشویی‌های این برند را در تمامی نقاط ۲۲ گانه تهران و به صورت خدمات در محل ارائه می‌دهد.
برای ارتباط با ما و دریافت خدمات پس از فروش لباسشویی آرچلیک کافیست با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.
در سریع‌ترین زمان ممکن تکنسین تعمیر لباسشویی آرچلیک با تجهیزات پیشرفته در محل شما حاضر است و تعمیر لباسشویی شما با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب انجام خواهد شد.
با استفاده از خدمات ما دیگر نگران تعمیر صحیح و اصولی ماشین‌های لباسشویی آرچلیک نخواهید بود. چون تعمیرکاران ما بصورت انحصاری آموزش‌ها و اطلاعات لازم در مورد برند آرچلیک و نقشه فنی تمام محصولات را دریافت کرده‌اند و تجربه لازم و دانش کافی را در مواجه با این محصولات، به خصوص ماشین‌های لباسشویی آرچلیک را دارند.
یکی دیگر از مزایای دریافت خدمات از ما ارائه ضمانت نامه رسمی تعمیرات لباسشویی آرچلیک است تا در صورت مواجه با مشکلات احتمالی دیگر هزینه‌ای شامل حال شما نشود.
با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک و خدمات ما بدانید.
نمایندگی-تعمیر-لباسشویی-آرچلیک--تعمیرلاین

مراحل تعمیر در مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آرچلیک

تماس و ثبت درخواست
با شمارۀ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و مشکل خود را با مشاوران ما مطرح کنید. درخواست شما ثبت می‌شود و در کمتر از ۳۰ دقیقه تعمیرکار مجاز لباسشویی آرچلیک با شما در ارتباط است.
اعزام تکنسین به محل و شروع تعمیرات
تکنسین مجاز لباسشویی آرچلیک بعد از تایید شما برای شروع پروسۀ تعمیر، با توجه به نوع مشکل شما، از طرف تعمیرلاین کاملا تجهیز و به سرعت به محل شما اعزام خواهد شد.
تست کارکرد صحیح و دریافت هزینه
متخصصین تعمیر لباسشویی آرچلیک، سریعا وسیله شما را با بهترین کیفیت تعمیر می‌کنند و تنها پس از تست کاکرد صحیح ماشین لباسشویی، هزینۀ توافقی تعمیر دریافت خواهد شد.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در محل

ما میدانیم که خرابی ناگهانی لباسشویی چه قدر می‌تواند زندگی شما را تحت شعاع قرار دهد. نداشتن وقت کافی، نگرانی در مورد تعمیرات لباسشویی و هزینه‌های جاری تعمیرات به خصوص در این شرایط اقتصادی همه را نگران کرده است.
وظیفه ما به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در ارائه خدمات پس از فروش این وسیله دسترسی آسان و راحت شما برای تعمیر این وسیله است. از این رو تمام فعالیت ما به صورت خدمات در محل و منزل شماست.
با انتخاب ما، برای تعمیر لباسشویی آرچلیک نیازی به جابجایی لباسشویی تا مراکز مجاز تعمیر یا اعتماد به تعمیرکاران آماتور نخواهید داشت. جدا از آن در هزینه جابجایی وسیله و زمان خود صرفه جوبی خواهید کرد.
سرعت در اعزام متخصصین، تعمیرات با کیفیت، تقدم تعمیر بر تعویض قطعات، قیمت گذاری مناسب (تحت نظر اتحادیه تعمیرات)، استفاده از قطعات اصلی لباسشویی آرچلیک در هنگام نیاز به تعویض و در آخر ضمانت تمام و کمال همه خدمات تعمیری و تعویضی از جمله ویژگی‌هایی است که به تمام دغدغه و نگرانی‌های شما پاسخ قانع کننده‌ای خواهد داد.
با ما همچنان همراه بمانید تا با تمام خدمات خانواده تعمیرلاین آشنا شوید و همچنین اطلاعات ارزشمندی در مورد لباسشویی‌های آرچلیک به دست آورید.

خدمات تعمیرات لباسشویی آرچلیک

تعمیرلاین آماده ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی‌های آرچلیک در انواع و مدل‌های مختلف است. ما خدمات خود را بر اساس نیازهای شما گسترش داده‌ایم و امیدواریم که با ارائه خدمات خود با بهترین کیفیت به تعمیرکاران قابل اعتماد شما تبدیل شویم. بخش زیر شامل خدماتی است که از جانب مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک تعمیرلاین در دسترس شماست.
در مجموعه تعمیرلاین امکان مشاوره در مورد تعمیرات لباسشویی آرچلیک و خرید این لباسشویی وجود دارد. این مشاوره کاملا رایگان است. برای دریافت این خدمات کافیست با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

تعمیرات فنی و تخصصی ماشین لباسشویی آرچلیک در تعمیرلاین

تنها متخصصان برند لوازم خانگی آرچلیک می‌توانند کیفیت تعمیرات این وسیله را تضمین کنند. هر کدام از مدل‌های لباسشویی آرچلیک دارای نقشه‌های فنی مجزایی هستند که فقط متخصص برند آرچلیک به خوبی آن را درک خواهد کرد.
با سپردن تعمیرات (کلی و جزئی) لباسشویی‌های آرچلیک به تعمیرلاین می‌توانید از گارانتی خدمات لباسشویی آرچلیک نیز استفاده کنید.
-چه زمانی برای تعمیر لباسشویی آرچلیک اقدام کنیم؟
بهترین زمان برای مراجعه به تعمیرلاین زمانیست که دستگاه شما با مشکلات جزئی روبروست. متخصصان ما با تجهیزات کافی به منزل شما مراجعه می‌کنند و در سریع‌ترین زمان لباسشویی شما را تعمیر خواهند کرد. هرچه قدر زودتر مشکلات شناسایی شوند، تعمیر این وسیله آسان‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر خواهد بود.
در صورتی که با هر کدام از مشکلات زیر روبرو هستید، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ بگیرید:
  •  لباسشویی آرچلیک روشن نمی‌‍شود.
  • بدنه لباسشویی آرچلیک برق دارد.
  • لباسشویی آرچلیک بیش از حد تکان می‌خورد یا می‌لرزد.
  • کیفیت شستشوی البسه داخل لباسشویی کاهش پیدا کرده است.
  • لباسشویی آرچلیک آب را تخلیه نمی‌کند.
  • لباس‌ها بعد از شستشو در لباسشویی آرچلیک آبگیری نشده اند.
  • از بدنه لباسشویی آرچلیک آب می‌ریزد.
  • آب وارد لباسشویی آرچلیک نمی‌شود.
  • ارور روی نمایشگر لباسشویی آرچلیک پاک نمی‌شود.

نصب ماشین لباسشویی آرچلیک

با نصب اصولی ماشین لباسشویی آرچلیک، خیال خود را بابت کیفیت شستشو و همچنین کارکرد صحیح این وسیله راحت کنید. نصب ماشین لباسشویی آرچلیک در تعمیرلاین با رعایت کامل استانداردها انجام می‌شود.
از جمله موارد مهم در نصب لباسشویی آرچلیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • شناسایی محل مناسب نصب لباسشویی
  • استفاده از شیلنگ‌های ورودی و خروجی استاندارد
  • نصب شیلنگ‌ها در طول و ارتفاع استاندارد و آب بندی دقیق تمامی اتصالات
  • تنظیم دقیق پایه‌های لباسشویی آرچلیک

جهت دریافت خدمات نصب ماشین لباسشویی آرچلیک با ما تماس بگیرید و زمان مناسب برای حضور تکنسین‌هایمان را مشخص کنید. در زمان مقرر ماشین‌ لباسشویی آرچلیک شما در استانداردترین حالت ممکن آماده شروع به کار است.

سرویس و عیب یابی کامل لباسشویی آرچلیک

دوست دارید که هیچ گاه از خرابی ماشین لباسشویی آرچلیک غافلگیر نشوید؟ اگر شما هم به دنبال راه حلی منطقی، ارزان و مقرون به صرفه هستید سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی آرچلیک را جدی بگیرید.
در تعمیرلاین سرویس ماشین لباسشویی آرچلیک توسط متخصصان همین برند انجام می‌گیرد. انجام این خدمت توسط نمایندگان ما دارای ویژگی‌های زیر است:
  • سرویس ماشین لباسشویی شما در سریع ترین زمان انجام می‌گیرد.
  • استفاده از کادر تخصصی امکان عیب یابی دقیق لباسشویی آرچلیک را فراهم خواهد کرد.
  • تمامی اجزای داخلی و خارجی لباسشویی آرچلیک به صورت جزء به جزء بررسی خواهد شد.
  • شناسایی زود هنگام مشکلات کوچک شانس تعمیر قطعات را به جای تعویض آن‌ها افزایش خواهد داد.
برای دریافت سرویس لباسشویی آرچلیک، کافیست با ما تماس بگیرید.

تامین قطعات و اجزای ماشین لباسشویی آرچلیک در تعمیرلاین

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان لباسشویی آرچلیک در هنگام خرابی این وسیله، تامین قطعات اصلی و اورجینال برند آرچلیک است. ما به عنوان مرکز تخصصی لباسشویی‌های آرچلیک در تهران، تمامی قطعات ماشین ‌های لباسشویی آرچلیک در انواع درب از جلو، درب از بالا، سطلی و دوقولو این برند را تامین می‌کنیم.
مهم نیست که از مدل‌های قدیمی لباسشویی آرچلیک استفاده می‌کنید و یا به تازگی مدل جدیدتر این برند را انتخاب کرده‌اید. تمامی قطعات لباسشویی آرچلیک در تعمیرلاین موجود است و این قطعات دارای گواهی اصالت کالا و ضمانت نامه رسمی است.
لیست زیر شامل برخی از قطعات ماشین لباسشویی آرچلیک است که توسط تعمیرلاین به فروش می‌رسد. برای دریافت قطعات اصلی با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید:
  • سوئیچ فلوتر لباسشویی آرچلیک
  • سنسور مخزن شستشو لباسشویی آرچلیک
  • شیر برقی لباسشویی آرچلیک
  • هیدروستات لباسشویی آرچلیک
  • فیلتر لباسشویی آرچلیک
  • جا پودری لباسشویی آرچلیک
  • تایمر لباسشویی آرچلیک
  • المنت گرمایی لباسشویی آرچلیک
  • سنسور تخلیه لباسشویی آرچلیک
  • برد الکترونیکی لباسشویی آرچلیک
  • سوئیچ قفل درب لباسشویی آرچلیک
  • موتور و پمپ تخلیۀ لباسشویی آرچلیک

خدمات عیب یابی و آموزش رفع مشکلات ماشین لباسشویی آرچلیک

با کمک راهنمایی‌های زیر می‌توانید به عنوان یک کاربر عادی به عیب یابی و تعمیر لباسشویی آرچلیک بپردازید. اگر مشکل ماشین لباسشویی شما فنی و تخصصی نباشد به احتمال زیاد ماشین لباسشویی آرچلیک دوباره به کار خواهد افتاد.
در صورتی که راهکارهای زیر کمکی به حل مشکل شما نکرده است؛ یعنی برای تعمیر این وسیله باید از متخصص و تعمیرکار لباسشویی آرچلیک مشاوره بگیرید.
ما به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات انواع لباسشویی آرچلیک، آماده خدمت رسانی به شما هستیم. کافیست با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

چرا در ماشین لباسشویی آرچلیک نمی‌توان هیچ برنامه‌ای را انتخاب یا شروع کرد؟

علت:
  • ممکن است ماشین لباسشویی آرچلیک به دلیل مشکلات زیر ساختی مانند ولتاژ غیر مجاز و یا مشکلاتی در فشار آب به حالت Protection mode برای جلوگیری از خسارت بیشتر به لباسشویی رفته است.
راه حل:
 برای حل مشکل ابتدا مطمئن شوید که مشکلات برقی یا مشکل فشار آب در منزل ندارید. در مرحله بعد برنامه شستشو را لغو کنید و یکبار دستگاه را ریست کنید. اگر مشکل حل نشده است با تعمیرلاین، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله تماس بگیرید.

چرا از زیر ماشین لباسشویی آرچلیک آب نشتی می‌کند؟

علت:
  • دلایل زیادی برای نشتی وجود دارد، ولی معمولا نشتی از زیر لباسشویی آرچلیک معمولا به خاطر نقص در شیلنگ و لوله تخلیه یا گرفتگی پمپ تخلیه است.
راه حل:
  • مطمئن شوید تمام اتصلات ورودی آب به درستی آب بندی شده اند.
  • داخل شیلنگ تخلیه را تمیز کنید و بصورت کاملا صاف دوباره نصب کنید.
  • فیلتر تخلیه پمپ ماشین لباسشویی آرچلیک را تمیز کنید و بعد سرجایش محکم ببندید.
  • اگر مشکل حل نشده است با تعمیرلاین، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله تماس بگیرید.

چرا لباسشویی آرچلیک به درستی آبگیری نمی‌کند؟

علت:
  • شیر ورودی آب را بسته اید.
  • شیلنگ ورودی آب خم شده یا گرفته است.
  • فیلتر ورودی آب گرفته است.
  • درب لباسشویی باز است.
راه حل:
  • شیر آب را باز کنید.
  • شیلنگ ورود آب را صاف کنید و مطمئن شوید که داخلش رسوب نکرده باشد.
  • فیلتر ورودی آب را کاملا تمیز کنید.
  • درب لباسشویی را یکبار دیگر محکم ببندی تا صدای چفت شدن را بشنوید.
  • اگر مشکل حل نشده است با تعمیرلاین، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله تماس بگیرید.

چرا لباسشویی آرچلیک آب را تخلیه نمی‌کند؟

علت:
  • شیلنگ خروجی (تخلیه) گرفته یا پیچ خورده است.
  • فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی گرفته است.
راه حل:
  • شیلنگ تخلیه را کاملا تمیز کنید و در موقعیت کاملا صاف قرار دهید.
  • فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی را کاملا تمیز کنید.
  • یکبار ماشین لباسشویی آرچلیک را ریست کنید.
  • اگر مشکل حل نشده است با تعمیرلاین، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله تماس بگیرید.

چرا لباسشویی آرچلیک بیش از حد می‌لرزد؟

علت:
  • تنظیم پایه‌های لباسشویی به هم خورده است.
  • پیچ و کهره‌های ایمنی در حمل و نقل را حذف نکرده‌اید.
  • لباس‌های داخل دیگ لباسشویی کم‌تر از مقدار مجاز است.
  • بیش از حد مجاز و به صورت نامتعادل لباس داخل لباسشویی است.
  • سطح نصب نامناسب است.
راه حل:
  • پایه‌های دستگاه را مجددا تنظیم کنید. (با کمک تراز)
  • پیچ و مهره‌های حمل و نقل را جدا کنید.
  • به صورت مجاز و متعادل لباس داخل لباسشویی بریزید. (بار داخل دیگ شستشو را با دست پخش کنید.)
  • مطمئن شوید که سطح نصب لیز نباشد و یا دستگاه با شئ دیگری در تماس نیست.
  • اگر مشکل حل نشده است با تعمیرلاین، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله تماس بگیرید.

چرا لباسشویی آرچلیک کمی بعد از شروع متوقف می‌شود؟

علت:
  • لباسشویی آرچلیک در هنگام احساس تغییر ولتاژ به صورت موقت از کار می‌افتد.
راه حل:
  • دستگاه به طور خودکار زمانی که جریان متعادل شود دوباره شروع به کار خواهد کرد.
اگر مشکل حل نشده است با تعمیرلاین، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله تماس بگیرید.

چرا آب مصرفی لباسشویی آرچلیک مستقیما تخلیه می‌شود؟

علت:
  • موقعیت شیلنگ تخلیه مناسب نیست.
راه حل:
  • به دفترچه راهنما مراجعه کنید و شیلنگ تخلیه را در موقعیت مناسب دوباره نصب کنید.
اگر مشکل حل نشده است با تعمیرلاین، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله تماس بگیرید.

چرا درب ماشین لباسشویی آرچلیک گیر کرده است و باز نمی‌شود؟

علت:
  • سطح آب داخل دیگ شستشو لباسشویی آرچلیک بالاتر از درب آمده است.
  • ماشین لباسشویی آرچلیک در حال گرم کردن آب است یا ماشین لباسشویی بین دو چرخه شستشو قرار دارد.
  • به دلیل مشکل در مکانیزم الکترونیکی و خرابی برد اصلی یا خرابی تایمر تنها بعد از چند دقیقه ماشین لباسشویی آرچلیک متوقف خواهد شد.
راه حل:
  • یکبار برنامه pump یا spin را اجرا کنید.
  • صبر کنید تا چرخه کاملا به پایان برسد.
  • یکبار ماشین لباسشویی آرچلیک را ریست کنید.
  • اگر مشکل حل نشده است با تعمیرلاین، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله تماس بگیرید.

چرا شستشوی لباس‌ها در لباسشویی آرچلیک طولانی‌تر از زمان مجاز است؟

علت:
  • فشار آب ورودی به لباسشویی پایین است.
  • ولتاژ برق نوسان دارد یا پایین است.
  • دمای ورودی آب پایین است.
  • دیگ ماشین لباسشویی آرچلیک تعادل ندارد.
  • ممکن است علاوه بر انتخاب چرخه، شستشوی اضافی یا همان rinse را هم انتخاب کرده‌اید.
راه حل:
  • زمانی که مشکل کمبود فشار وجود داشته باشد دستگاه تا رسیدن سطح آب به مقدار مجاز چرخه شستشو را به تعویق خواهد انداخت. در چنین مواقعی مانند مشکل آبگیری باید شیر ورودی، شیلنگ و فیلتر آب تمیز شود. اگر هم با مشکل تامین جریان برق دست و پنجه نرم می‌کنید، چرخه برای حفظ کیفیت شستشو لباس‌ها زمان بیشتری خواهد برد. برای رفع مشکل سریعا مشکل برق ساختمان را برطرف کنید.
  • در برخی موارد هم آب خیلی سرد وارد شده به لباسشویی طول خواهد کشید تا توسط المنت لباشویی آرچلیک گرم شود و طبیعتا چرخه برای حفظ کیفیت شستشو زمان بیشتری می‌خواهد. اگر کیفیت شستشو هم پایین آمده احتمال خرابی سیستم گرمایشی لباسشویی دور از انتظار نیست.
    بارگیری غیر مجاز لباس (چه کمتر و یا چه بیشتر از گنجایش دیگ شستشو)، می‌تواند زمان شستشو را طولانی‌تر کند. پس چرخه را متوقف کنید و به صورت دستی لباس‌ها را داخل دیگ پخش نمایید. در آخر نیز مطمئن شوید که برنامه Rinse را انتخاب نکرده باشید.

چرا موقع شستشو هیچ آبی داخل دیگ شستشو لباسشویی آرچلیک دیده نمی‌شود؟

  • دیده نشدن آب داخل دیگ شستشو در هنگام کارکردن لباسشویی ایرادی برای کارکرد این وسیله ایجاد نخواهد کرد. اما اگر ارور مربوط به سیستم آبگیری را مشاهده می‌کنید باید برای رفع آن اقدام کنید.

آشنایی با ارور ( کدهای خطا ) ماشین لباسشویی آرچلیک

کدهای خطا یا همان ارورهای ماشین لباسشویی آرچلیک به شما در شناسایی مشکل در اجزای ماشین لباسشویی کمک بسیاری می‌کند. ما در اینجا مهم‌ترین کد‌های خطای ماشین لباسشویی آرچلیک را آورده‌ایم. برای دسترسی کامل به تمام کد‌های خطا ماشین‌های لباسشویی آرچلیک در انواع مدل‌ها کافیست به وبلاگ ما مراجعه کنید.

ارور ها

  • خطای F01 لباسشویی آرچلیک
    در قسمت بخاری و مدار NTC مشکلی وجود دارد. ارورهای F02 و F03 ماشین لباسشویی آرچلیک هم بیانگر نقص در در سیستم گرمایشی شامل المنت حرارتی و ترموستات دستگاه است.
    راه حل : باید مدار NTC از نظر اتصال کوتاه یا باز بررسی شود. بررسی و تعمیر این قسمت را به تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آرچلیک بسپارید.
  • خطای F04 لباسشویی آرچلیک
    لباسشویی آرچلیک آبگیری را متوقف نمی‌کند.
    راه حل : این خطا معمولا به خاطر نقص در سوپاپ ورودی آب و یا نقص در برد الکتریکی است. برای رفع این مشکل یکبار ماشین لباسشویی آرچلیک را ریست کنید. اگر مشکل حل نشد با مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر تماس بگیرید.
  • خطای F06 لباسشویی آرچلیک
    این خطا بیانگر مشکل در موتور ماشین لباسشویی آرچلیک است.
    راه حل : در چنین مواقعی برای جلوگیری از خسارت بیشتر دستگاه را از برق بکشید و با مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آرچلیک برای حل این مشکل تماس بگیرید.
  • خطای De لباسشویی آرچلیک
    درب ماشین لباسشویی آرچلیک بسته نشده است.
    راه حل : برای حل مشکل ابتدا مطمئن شوید که در را محکم بسته‌اید یا لباس‌های داخل دیگ شستشو مانع بسته شدن درب نمی‌شوند. اگر مشکل همچنان ادامه داشت باید قفل درب لباسشویی آرچلیک و همچنین برد ماشین لباسشویی آرچلیک بررسی و تعمیر شوند.
  • خطای Ee لباسشویی آرچلیک
    این کد خطا عمدتا مربوط به مشکلات در برد الکتریکی و سیم کشی‌های مربوط به آن است.
    راه حل : شاید نیاز به تعویض برد الکتریکی داشته باشید. در چنین مواقعی حتما از متخصصین مجرب و با تجربه مرکز تخصصی لوازم خانگی آرچلیک در تعمیرلاین برای حل این مشکل کمک بگیرید.
  • خطای Oe لباسشویی آرچلیک
    خطای سر ریز شدن آب ماشین لباسشویی آرچلیک و آبگیری بیش از حد دستگاه.
    راه حل : در چنین مواقعی مطمئن شوید که شیر ورودی خراب نیست. در صورتی که شیر ورودی مشکل نداشته باشد، مشکلاتی نظیر یکسره شدن شیر برقی ماشین لباسشویی آرچلیک و یا نقص در عملکرد پمپ تخلیه می‌تواند دلیلی برای این مشکل باشد. برای حل مشکل سر ریز شدن آب از لباسشویی آرچلیک با مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی این برند تماس بگیرید.
  • خطای su لباسشویی آرچلیک
    ماشین لباسشویی آرچلیک آبگیری نمی‌کند.
    راه حل : در چنین مواقعی ابتدا شیر ورودی را چک کنید و مطمئن شوید که باز است. در مرحله بعد مطمئن شوید که شیلنگ ورود آب تا نخورده باشد. فیلتر ورودی آب را هم تمیز کنید و یکبار دیگر برنامه شستشو را انتخاب کنید. اگر همچنان این ارور را مشاهده می‌کنید با مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در تعمیرلاین تماس بگیرید.
  • خطای ۰۲ لباسشویی آرچلیک
    ماشین لباسشویی آرچلیک تخلیه نمی‌کند.
    راه حل : در چنین مواقعی ابتدا به سراغ فیلتر تخلیه بروید و این قسمت را کاملا پاک کنید. در قدم بعدی شیلنگ تخلیه را بررسی و تمیز نمایید. مطمئن شوید که این شیلنگ تا نخورده باشد. حالا دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. اگر همچنان با مشکل روبرو هستید، برای رفع مشکل و عیب یابی دقیق با مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در تعمیرلاین تماس بگیرید.
  • خطای E02 لباسشویی آرچلیک
    در سنسور aqua لباسشویی آرچلیک مشکلی به وجود آمده است.
    راه حل : برای حل مشکل سیستم تخلیه را تمیز کنید اگر مشکل حل نشد با ما تماس بگیرید.
  • خطای H6 لباسشویی آرچلیک
    نقص در سیستم سنجش سرعت موتور و خرابی ترایاک.
    راه حل : ترایاک وظیفه کنترل سرعت موتور ماشین لباسشوییی آرچلیک را به عهده دارد. در صورتی که این خطا را مشاهده می‌کنید بهترین راه حل خاموش کردن ماشین لباسشویی و تماس با مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک برای عیب یابی و تعمیر این وسیله است.

چطور ماشین لباسشویی آرچلیک را ریست (راه اندازی مجدد) کنیم؟

برای ریست کردن ماشین لباسشویی آرچلیک دو راه اصلی وجود دارد:
۱-ماشین لباسشویی آرچلیک را خاموش کنید و به مدت ۱ دقیقه از برق بکشید. سپس مجددا دستگاه را به برق متصل کنید و دکمه Start را بزنید تا دستگاه شما مجددا راه اندازی شود. اگر ریست کردن لباسشویی آرچلیک موفق نبود، راه دوم را امتحان کنید.
۲- دکمه‌های Start/Pause/Cancle لباسشویی آرچلیک را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا دستگاه ریست شود.

تماس با تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آرچلیک

“شما می توانید با یک تماس، مشاورۀ رایگان دریافت کنید!”

برای تماس با مجموعه تعمیرلاین می توانید از شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ استفاده کنید تا ضمن مطرح کردن مشکلتان، مشاوره ای رایگان در زمینۀ تعمیرات انواع لوازم خانگی دریافت کنید.
پشتیبان های ما در مجموعه تعمیرلاین با پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول هفته، تکنسینی مجرب از تعمیرلاین به محلتان اعزام خواهند کرد تا نگرانی بابت کیفیت تعمیرات نداشته باشید! همین حالا با ما تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت تعمیرکاری مجرب در محل خود داشته باشید!

سایر بخش ها

سوالات متداول

لباسشویی‌های آرچلیک (Arcelik) ساخت کجاست؟
آرچلیک یک برند تولید کننده لوازم خانگی ترکیه‌ای است که شرکت‌های Beko و Grunding از زیرمجموعه‌هایش به شمار می‌روند. این برند در سال ۱۹۵۵ (۶۶ سال قبل) تاسیس شده است و در حال حاضر در ۱۰۰ کشور دنیا از طریق ۱۳ شرکت تابعه محصولات خود را به دنیا عرضه می‌کند. خود برند آرچلیک نیز زیر مجموعه‌ای از هولدینگ بزرگ Koç Holding A.Ş است. آرچلیک متخصص تولید لوازم خانگی است. از مهم‌ترین تولیدات این برند می‌توان به ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، مخلوط کن، یخچال و فریزر اشاره کرد. جالب است بدانید آرچلیک اولین تولید خود را در سال ۱۹۵۹ به ساخت ماشین لباسشویی اختصاص داده است و ماشین لباسشویی یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند به شمار می‌رود.
آیا لباسشویی‌های آرچلیک ارزش خرید دارند؟
آرچلیک جزئی از ۴ برند برتر لوازم خانگی اروپایی به شمار می‌رود و ما می‌دانیم که رقابت در تولید لوازم خانگی در اروپا چندان ساده نیست. جدا از آن ماشین‌های لباسشویی آرچلیک از قطعات بادوام ساخته می‌شوند و متخصصان عمر مفید این وسیله را بین ۸ تا ۱۵ سال تخمین می‌زنند. جدا از آن این برند توجه ویژه‌ای به تولیدات لباسشویی دارد و ماشین‌های لباسشویی آرچلیک در انواع (درب از جلو، درب از بالا، دوقلو) و گنجایش‌های مختلف در دسترس شماست و با استفاده از فناوری Aqua Tech باعث صرفه جویی در مصرف آب و بالابردن کیفیت شستشوی لباس‌هایتان می‌شود. اما نکته‌ای که لباسشویی آرچلیک را از سایر برند‌ها متمایز می‌کند، استفاده از سیستم تصفیه داخلی دستگاه است که از وارد شدن میکروفیبرها به فاضلاب جلوگیری می‌کند. با کمک همین تکنولوژی می‌توان امید داشت که محیط زیست و به ویژه اقیانوس‌ها کمتر آلوده شوند و در آخر در جواب سوال (ماشین لباسشویی آرچلیک خوبه؟) باید بگوییم که با انتخاب این برند، می‌توانید از امکانات یک لباسشویی لوکس با قیمتی برابر با یک ماشین لباسشویی معمولی بهره‌مند شوید. مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک هم در کنار شماست تا در صورت خرابی این وسیله، سریعا مشکل شما را حل کند.
مدل‌های پرطرفدار ماشین لباسشویی آرچلیک کدام‌اند؟
همانطور که گفتیم، لباسشویی‌های آرچلیک بسیار متنوع‌اند. اما در بازار کشورمان ۴ مدل از لباسشویی‌های این برند مورد استقبال زیادتری قرار گرفته‌اند که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم: ماشین لباسشویی آرچلیک مدل ۵۰۰۱WM درب از جلو: گنجایش: ۵ کیلوگرم/رده مصرف انرژی: A+/سرعت موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه/تعداد برنامه شستشو: ۱۶ برنامه ماشین لباسشویی آرچلیک مدل ۸۳۱۲W درب از جلو: گنجایش: ۸ کیلوگرم/رده مصرف انرژی: A+++/سرعت موتور: ۱۲۰۰ دور در دقیقه/تعداد برنامه شستشو: ۲۰ برنامه ماشین لباسشویی آرچلیک مدل ۵۸۰۱W درب از جلو: گنجایش: ۵کیلوگرم/رده مصرف انرژی: A+/سرعت موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه/تعداد برنامه شستشو: ۱۶ برنامه ماشین لباسشویی آرچلیک مدل ۹۳۱۲W درب از جلو: گنجایش ۹ کیلوگرم/رده مصرف انرژی: A+++/سرعت موتور: ۱۲۰۰ دور در دقیقه/ تعداد برنامه شستشو: ۲۰ برنامه مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک نه فقط در زمینه تعمیرات لباسشویی بلکه در مورد خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی آرچلیک با توجه به انتظارات و بودجه تان مشاوره رایگان خواهد داد. کافیست با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و درخواست مشاوره خرید لباسشویی آرچلیک را مطرح نمایید.
هزینه تعمیرات لباسشویی آرچلیک چگونه محاسبه می‌شود؟
هزینه تعمیر لباسشویی آرچلیک، بسته به مدل و خرابی خاص آن، متغیر خواهد بود! ما برای تعیین این هزینه ها، از ضوابط رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی پیروی خواهیم کرد و به شما اطمینان خواهیم داد تا تمامی هزینه‌های دریافتی تحت نظارت مجموعه تعمیرلاین باشد. تمامی تکنسین های ما در واحد مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک، پس از عیب یابی و تشخیص دقیق مشکل، موظف به برآورد دقیق هزینه تعمیرات لباسشویی و یا تعویض قطعات آن هستند. تنها بعد از تایید شما پروسۀ تعمیر شروع خواهد شد و هیچگونه مبلغ اضافی تحت عنوان تعمیرات در محل از شما اخذ نمی‌گردد. در پایان تعمیر انجام شده، بعد از تست صحیح کارکرد، هزینه تمامی خدمات انجام شده و همچنین ضمانتنامۀ خدمات در قالب فاکتور رسمی به شما ارائه می‌شود. پشتیبان های ما در تعمیرلاین با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته، این امکان را برای شما به وجود آورده اند که هرگونه شکایت و یا مشکل خاص شما در مورد هزینه و یا تعمیرکار ارسالی را پیگیری کنند. در صورتیکه به هر نحوی از خدمات خود ناراضی بودید، می‌توانید از طریق تماس با بخش پشتیبانی، سفارش خود را پیگیری کنید تا تعمیرلاین اقدامات لازم را برای کسب رضایت شما عزیزان انجام دهد!
چه مناطقی تحت پوشش مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آرچلیک قرار دارد؟
چشم انداز ما ارتقای پروسۀ انواع تعمیرات و خدمات در محل است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به زودی بتوانیم در تمامی مناطق کشور خدمتگزار شما عزیزان باشیم. مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در مرکز تهران میدان ولیعصر، کریم خان، انقلاب، حسن آباد، فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، گیشا، شهرآرا و… مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در شمال تهران فرشته، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، داراباد، آجودانیه، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، ظفر، میرداماد، شهرک غرب، سعادت آباد و… مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در غرب تهران آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دریاچه چیتگر، شهرک آزادی و … مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در شرق تهران تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام ، نیرو هوایی، امامت، پیروزی، حکیمیه، لواسانات و … مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در جنوب تهران آزادی، جمهوری، نازی آباد، بهارستان، یاخچی آباد، حافظ ، امام خمینی، ولیعصر، قزوین، و…

دیدگاه کاربران 0

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مرکز تعمیر لاین

مرکز تعمیرات پاسخگو شماست

سفارش و مشاوره

021-87700770

آخرین پرسش ها
تمامی پرسش های مهم ببینید
با شما تماس میگیریم

درخواست خود را رایگان بفرستید