تعمیر لباسشویی هوور

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات در محل، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی هوور می‌باشد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید.
تماس و مشاوره
021-87700770
تعمیر لباسشویی هوور

چرا تعمیر لباسشویی هوور تعمیرلاین

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات :

هدف تیم تعمیرلاین، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات لوازم خانگی است. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید. تعمیرلاین پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار‌ خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.

ارائه سرویس در محل و زمان موردنظر شما :

تعمیرکاران تعمیرلاین در نزدیکی شما هستند. با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. زمان مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر شما و انجام تعمیرات توسط خود شما تعیین می‌شود.

کادری مجرب و حرفه‌ای :

تمامی خدمات تعمیرات در تعمیرلاین، توسط تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. ما خیال شما را از انجام هرگونه تعمیرات بی‌دردسر و حرفه‌ای آسوده نموده‌ایم.

هزینه منصفانه تعمیرات  :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای لوازم و هزینه خرید مجدد آنها، تیم تعمیرلاین تصمیم گرفته تا هزینه تعمیرات هرگونه لوازم را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

برآورد هزینه تعمیرات  :  

هنگام عیب‌یابی دستگاه و قبل از انجام تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرلاین، هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کنند.
برآورد هزینه تعمیرات در تعمیرلاین توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است زیرا هزینه تعمیرات در تعمیرلاین کاملا شفاف در وبسایت تعمیرلاین اعلام شده است.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی :

تیم تعمیرلاین در راستای جلب رضایت شما و برطرف نمودن نگرانی‌هایتان از خرابی‌های آینده و نیاز مجدد به تعمیرات، تمامی خدمات خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد نمود.

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی هوور  

بیشتر مردم برند ” هوور ” را با تولیدات جاروبرقی های درجه یک میشناسند. این بدین خاطر است که هوور برای سالیان زیادی است که بر بازار جاروبرقی ها سلطه دارد و در خدمات پس از فروش نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

با این حال، تولیدات این برند آمریکایی تنها محدود به جاروبرقی نیست و در بازار ماشین لباسشویی ها نیز به عنوان برندی محبوب و قابل اطمینان شناخته می شود. لباسشویی های جدیدتر هوور عمدتا با نام ” کندی ” در بازار شناخته می شوند که در ایران طرفداران زیادی دارد و از قدیم تا به امروز مهمان خانه های ما بوده اند. با این وجود صراحتا می توان گفت که رمز و راز قدمت طولانی این وسایل در خانه ما، سرویس به موقع و تعمیرات آن توسط تکنسین های ماهر بوده است.

اگر شما نیز از لباسشویی هوور در منزل خود استفاده می کنید و به طور ناگهانی با مشکلات و خرابی آن مواجه شده اید، می توانید برای تعمیرات لباسشویی هوور در محل روی ما حساب باز کنید! ما سالیان زیادی است که در حوزۀ تعمیرات لباسشویی هوور فعالیت داریم و هر هفته تعداد زیادی از انواع مدل های لباسشویی هوور را در تهران سرویس می کنیم.

کلیه خدمات ما توسط تکنسین های مجرب تعمیرلاین انجام خواهد گرفت و کیفیت و سلامت دستگاه پس از تعمیرات از سوی تعمیرلاین تضمین خواهد شد. ما به شما متعهد خواهیم شد که با انتخاب تعمیرلاین، سرعت و کیفتی متفاوت را در تعمیرات ماشین لباسشویی تجربه خواهید کرد!

ما با همراه باشید.

تعمیر لباسشویی هوور در محل

تعمیر لباسشویی هوور در محل ​

کلیه خدمات تعمیرلاین، در محل شما انجام خواهد گرفت. این بدین معناست که برای رفع مشکل و خرابی لباسشویی شما، تعمیرکاری مجرب از تعمیرلاین به محلتان ارسال خواهد شد که پس از عیب یابی و رفع مشکل، مشاوره ای رایگان برای حفظ و نگه داری دستگاه به شما منتقل خواهد کرد!

تکنسین های تعمیرلاین، برای رفع انواع مشکلات لباسشویی هوور آموزش دیده اند و به طور منظم به روز رسانی های فنی انواع لباسشویی های هوور را دریافت کرده اند. این اطلاعات فنی و به روز شده به آن ها کمک خواهد کرد که همیشه یک قدم از خرابی های ناخواسته جلوتر باشند و در اولین مراجعه تعمیرات لباسشویی هوور را به پایان برسانند.

لازم به ذکر است اگر در پروسه تعمیرات نیاز به تعویض قطعه ای باشد، تعمیرکار ما ملزم به تهیه قطعه اورجینال و سازگار با مدل شما از تعمیرلاین خواهد بود. پس از آن نیز، تعمیرکار لباسشویی با مراجعه دوباره به محل شما، مراحل جایگزینی قطعه را انجام می دهد تا همه چیز در نهایت اطمینان و کیفیت پیش برود!

اگر به تعمیرات لباسشویی هوور نیاز دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید! ما خدمات خود را به صوری فوری ( همان روز ) و یا رزرو شده ( روزهای آتی ) ارائه می دهیم تا تنها در زمان راحتی و دلخواه شما به منزلتان رجوع کنیم!

در ادامه با خدمات گوناگون تعمیرلاین آشنا می شوید!

تاریخچه برند هوور ​

هوور در سال ۱۹۰۸ در ایالت اوهایو واقع در آمریکا تاسیس شد. این کمپانی در سال ۱۹۱۹ به یک کمپانی رسمی در انگلیس تبدیل شد و اولین کارخانه خود را در شهری به نام پاراویل تاسیس کرد. پس از آن، هوور خیلی زود به یکی از برندهای قابل اطمینان و درجه یک در بازاز جاروبرقی ها تبدیل شد.

عمر بالا و قابل اطمینان بودن از ویژگی های هستند که هوور را در حوزه لوازم خانگی به شهرت رسانده اند. این برند علاوه بر ماشین لباسشویی و جاروبرقی، لوازم دیگری مثل ظرفشویی، اجاق و یخچال فریزر نیز تولید می کند که در کنار عمر بالا، کارایی بهینه و طراحی زیبا را برای کاربر به ارمغان می آورد!

خدمات تعمیرات لباسشویی هوور در تعمیرلاین

تکنسین ها ما در تعمیرلاین، با تکیه بر دانش و مهارت خود از پس انواع تعمیرات جزئی و پیشرفته دستگاه برخواهند آمد و نوید تعمیراتی آسان و بی دردسر را به شما خواهند داد. در این قسمت، لیست کاملی از خدمات ما درج شده است.

اگر به هر کدام از این خدمات نیاز داشتید، تنها کافی است با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا در کمتر از ۳۰ دقیقه، تعمیرکار لباسشویی را در محل حود داشته باشید.

نصب لباسشویی هوور در محل

اگر به تازگی نقل مکان کرده اید و یا دوست دارید لباسشویی هوور شما در بهترین مکان خانه راه انداری شود، تکنسین ها ما می توانند برای نصب لباسشویی به شما کمک کنند.

این تکنسین ها، با رعایت تمامی نکات ضروری در نصب لباسشویی از جمله موقعیت آن نسبت به سینک تخلیه، تراز آن با سطح زیرین، اتصال صحیح شلنگ ها و …، شروعی ایده آل را برایتان رقم می زنند.

در پایان نصب نیز، تنظیمات دقیق دستگاه، کارایی هر یک از دکمه ها، نحوۀ استفاده از برنامه های شسشتو و نکاتی ارزشمند راجع به حفظ و نگه داری دستگاه به شما بازگو خواهد شد که در عمر مفید دستگاه و کارایی صحیح آن تاثیرگذار خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سرویس لباسشویی هوور

مجموعه تعمیرلاین با ارائه سرویس ماهانه و سالانه لباسشویی هوور، خیال شما را بابت کارکرد صحیح دستگاه و جلوگیری از خرابی های ناخواسته راحت می کند!

خدمات سرویس لباسشویی هوور در تعمیرلاین شامل چک آپ کلی قطعات دستگاه، جرم گیری دیگ، تعویض لاستیک درب لباسشویی، اتصالات شلنگ، فیلتر لباسشویی و … خواهد بود که به صورت ماهیانه و یا سالانه به شما ارائه خواهد شد.

در این سرویس، پس از عیب یابی لباسشویی هوور، تعمیرکار ما موظف به ارائه لیست کتبی از مشکلات شناسایی شده می باشد و تنها پس از موافقت شما اقدام به تعمیر و رفع مشکلات خواهد کرد.

سرویس ماهانه و یا سالانه برای تمامی مدل های لباسشویی هوور قابل انجام می شود.

عیب یابی ماشین لباسشویی هوور

بدون شک انجام تعمیراتی حرفه ای، بدون عیب یابی صحیح و دقیق دستگاه امکان پذیر نخواهد بود. درست به همین دلیل است که تکنسین های ما در تعمیرلاین مشکلات متداول لباسشویی های هوور را شناسایی کرده اند و برای هر یک از آن ها، راه حلی مطمئن و مقرون به صرفه دارند!
در صورتیکه دانش فنی کافی برای تعمیرات لباسشویی دارید، می توانید از اطلاعات این قسمت برای رفع مشکلات ماشین لباسشویی هوور خود استفاده کنید.

چرا لباسشویی هوور روشن نمی شود؟

 سوئیچ درب: ماشین های لباسشویی به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام باز ماندن سوئیچ های درب، عملکرد خود را متوقف می کنند. سوئیچ درب یک قطعه پلاستیکی کوچک است که زیر درب قرار گرفته است که تنها در هنگام بسته شدن درب فعال می شود. اگر سوئیچ درب آسیب دیده باشد، باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.

دکمه تایمر: در بعضی از مدل های لباسشویی هوور برای روشن شدن دستگاه باید دکمه چرخشی تایمر را دقیقا هم سطح پنل نمایشگر دستگاه قرار دهید. در صورتیکه این دکمه به درستی تراز نشده باشد، لباسشویی شما روشن نمی شود و باید لباسشویی خود را ری استارت کنید.

برق: از ورود برق به دستگاه اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که قطع کننده مدار روی حالت خاموشی قرار نگرفته باشد. همچنین می توانید ولتاژ خروجی لباسشویی را با مولتی متر اندازه گیری کنید.

موتور: اگر موتور لباسشویی هوور بیش از حد گرم شده باشد، دستگاه از روشن شدن خودداری می کند و یا پس از چند ثانیه روشن شدن، دوباره خاموش می شود. این کار به دلیل ایمنی و جلوگیری از آسیب بیشتر به قطعات انجام می گیرد. اجازه دهید تا دستگاه کمی خنک شود و دوباره دستگاه را روشن کنید. اگر باز هم به مشکل خوردید، برای عیب یابی موتور لباسشویی با ما تماس بگیرید.

چرا دیگ لباسشویی هوور نمی چرخد؟

بارگیری زیاد: اگر لباس های زیادی را برای شستشو در دستگاه قرار داده اید، ممکن است دیگ تعادل خود را از دست دهد و با نچرخیدن و یا عدم چرخش صحیح دیگ مواجه شوید. لازم به ذکر است که اگر لباس ها را به درستی در دیگ پخش نکرده باشید نیز با این مشکل مواجه می شوید.

سوئیچ چفت کننده درب: یک سوئیچ ایمنی در داخل دیگ و در نزدیکی لاستیک درب واقع شده است. این سوئیچ به منظور عدم ورود اشیا خارجی و یا دستان شما به داخل دیگ در حالت چرخش تعبیه شده است. در صورتیکه این سوئیچ معیوب شده باشد، دیگ لباسشویی شروع به چرخش نخواهد کرد!

تسمه: در صورتی که تسمه موتور و یا تسمه متصل به دیگ آسیب دیده باشد، دیگ لباسشویی شروع به چرخش نمی کند! به دقت ساختار این تسمه ها را مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه سایش و یا پارگی، اقدام به جایگزینی آن ها کنید.

موتور: موتور لباسشویی وظیفۀ چرخش دیگ و به هم زدن آن را دارد. این کار عمدتا به کمک ” کلاچ ” انجام می گیرد. در صورتیکه نقصی در کلاچ و یا موتور لباسشویی وجود داشته باشد، دیگ شروع به چرخش نمی کند.
عیب یابی و تعمیرات موتور لباسشویی به هیچ وجه در حیطه کاربر عادی نیست و حتما باید توسط متخصصین این امر صورت گیرد. برای این خدمات، با ما تماس بگیرید.

چرا لباسشویی هوور از مواد شوینده استفاده نمی کند؟

محفظه مواد شوینده: برای رفع این مشکل سعی کنید محفظه مواد شوینده را تمیز کنید. برای این کار، مقداری سرکه سفید و آب گرم به محفظه اضافه کنید و اجازه دهید چند ساعت در آن باقی بماند.

مواد شوینده: اگر لباسشویی هوور شما از مواد شوینده مایع استفاده می کند نباید از پودر و دیگر مواد شوینده استفاده کنید. در این حالت اگر از پودرهای جامد شوینده استفاده کنید، نه تنها لوله های ورودی و تخلیه دستگاه را مسدود می کنید بلکه باعث ایجاد لکه روی لباس ها می شوید.

چرا لباسشویی هوور لرزش دارد؟

تراز لباسشویی: اگر لباسشویی شما با سطح زیرین خود تراز نشده باشد، عموما با لرزش دستگاه مواجه می شوید. به هیچ وجه لباسشویی را روی سطوح نامقاومی مثل چوب و … نصب نکنید. برای نصب صحیح و تراز لباسشویی با ما تماس بگیرید.

پیچ ترانزیت: این پیچ باید بعد از نصب دستگاه توسط تعمیرکار خارج شود. اگر این پیچ همچنان در دستگاه باقی مانده باشد، با لرزش بیش از حد لباسشویی مواجه می شوید.

پایه های لباسشویی: پایه های لباشسویی را با یکدیگر تراز کنید. پس از این کار مطمئن شوید که سوئیچ های قفل کننده پایه ها را چفت می کنید. با این کار لرزش دستگاه به حداقل می رسد.

بارگیری زیاد: در صورتیکه در بارگیری لباس ها زیاده روی کنید، ممکن است با لرزش بیش از حد دستگاه مواجه شوید. به شما توصیه می کنیم حتما با توجه به گنجایش دیگ بارگیری کنید و آیتم های کوچک را با یکدیگر و آیتم های بزرگ را نیز با یکدیگر بشویید.

چرا آب از لباسشویی هوور تخلیه نمی شود؟

اشیا خارجی: بعضی اوقات ممکن است اشیا خارجی مثل سکه، کلید، خودکار و … وارد دستگاه شوند و مسیر پمپ و یا شلنگ تخلیه را مسدود کنند. در این حالت معمولا با مشکلات تخلیه آب مواجه می شوید. برای رفع این مشکل باید کابینت دیگ، پمپ و شلنگ تخلیه را مورد بررسی قرار دهید و هرگونه انسداد در آن ها را برطرف کنید.

مواد شوینده: اگر در استفاده از مواد شوینده ها زیاده روی کنید، ممکن است با عدم تخلیه آب از لباسشویی مواجه شوید.

شلنگ تخلیه: مسدود شدن شلنگ تخلیه، اصلی ترین مضنون این مشکل می باشد. اگر این لوله پیچ خورده باشد و یا جسم خارجی در آن گیر کرده باشد، عملیات تخلیه آب از لباسشویی به مشکل می خورد.

پمپ تخلیه: هرگونه نقص و یا آسیب در ساختار پمپ تخلیه نیز باعث عدم تخلیه آب از لباسشویی می شود. در این حالت باید نسبت به تعمیر و یا تعویض این قطعه اقدام کنید.

چرا لباسشویی هوور نشتی دارد؟

شیر ورودی آب: نقص در شیر ورودی آب از عوامل اصلی نشتی از لباسشویی می باشد. این شیر ممکن است به مرور زمان زنگ بزند و یا رسوب بیش از حد مواد معدنی باعث خرابی آن شود. در این حالت باید برای تعویض این قطعه اقدام کنید.

لاستیک درب لباسشویی: اگر از لباسشویی های درب از جلو هوور استفاده می کنید و با این مشکل مواجه شده اید، حتما لاستیک درب را مورد بررسی قرار دهید. هرگونه سایش، ترک و یا پارگی روی لاستیک درب لباسشویی باعث خروج آب و نشتی خواهد شد. سعی کنید به طور ماهانه این لاستیک را تمیز کنید.

دیگ لباسشویی: در صورتیکه دیگ لباسشویی سوراخ شده باشد، باید نسبت به به رفع نشتی و یا تعویض دیگ اقدام کنید. ( این مورد به ندرت اتفاق می افتد. ) برای درزگیری دیگ معمولا از اپوکسی استفاده می شود.

شلنگ تخلیه: اگر در هنگام چرخه شسشتو با نشتی آب مواجه شده اید، به احتمال زیاد نشتی از شلنگ تخلیه است. این شلنگ را به خوبی بررسی کنید و از عدم هرگونه پیچ خودگی، ترک و یا انسداد در مسیر آن اطمینان حاصل کنید.

چرا لباسشویی هوور صدای بالایی دارد؟

هر صدایی در لباسشویی، خبر از نقص در یکی از قطعات می دهد. انواع این صداها عبارتند از:

صدای شبیه به کلیک: اگر جسم خارجی در شلنگ و یا پمپ تخلیه گیر کرده باشد، معمولا صدایی کلیک مانند می شنوید. برای رفع مشکل باید این جسم را خارج کنید.
صدای شبیه به شُرشُر: این صدا معمولا زمانی شنیده می شود که لوله تخلیه با جسمی مسدود شده باشد. در این حالت شلنگ تخلیه کاملا مسدود نشده است و هنوز مقداری آب از دستگاه با سرعت کمتر خارج می شود.
صدای شبیه به وزوز: این صدا نیز عمدتا به دلیل گیر کردن جسمی در پمپ تخلیه شنیده می شود. برای رفع این مشکل باید جسم را خارج کنید و اگر پمپ تخلیه آسیب جدی دیده باشد، نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

معنی ارورهای لباسشویی هوور

در این لیست شما را با مهم ترین ارورهای لباسشویی هوور آشنا ساخته ایم و معنی و مفهوم هر یک را شرح داده ایم. برای دریافت لیست کامل این ارورها به بخش وبلاگ ما مراجعه کنید تا علاوه بر آشنایی با معنی و مفهوم آن ها، راه حلی مختصر برای رفع مشکل پیدا کنید. این کدهای خطا برای لباسشویی هوور Hoover و کندی Candy یکسان است.

ارور ها

  • ارور E01 لباسشویی هوور
    نقصی در مکانیزم قفل شدن درب تشخیص داده شده است. این ارور می تواند به دلیل نقص سوئیچ های درب، سیم کشی و یا اتصال آن با برد PCB لباسشویی نمایش داده شود.
    راه حل : سوئیچ های درب، سیم کشی و برد الکتریکی لباسشویی مورد عیب یابی قرار دهید.
  • ارور E02 لباسشویی هوور
    لباسشویی در ورود آب به دیگ به مشکل خورده است و محفظه دیگ از آب پر نمی شود. از دلایل این مشکل می توان به گرفتگی و انسداد در مسیر لوله ورودی آب و یا باز نبودن شیر تامین کننده آب اشاره کرد.
    راه حل : از اتصال صحیح شلنگ ورودی آب اطمینان حاصل کنید و در صورتیکه باز هم مشکل پابرجا بود هیدروستات و شیر برقی لباسشویی را عیب یابی کنید.
  • ارور E03 لباسشویی هوور
    لباسشویی هوور در چرخه تخلیه آب به مشکل خورده است. از اصلی ترین دلایل بروز این خطا، گیر کردن جسمی خارجی در پمپ تخلیه است.
    راه حل : پمپ تخلیه را تمیز کنید و در صورتی مشکل پابرجا بود نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • ارور E04 لباسشویی هوور
    ویژگی Anti Flood دستگاه به دلیل نشتی آب فعال شده است. این بدین معنی است که لباسشویی شما در قسمتی با نشتی آب مواجه شده است.
    راه حل : محل دقیق نشتی را پیدا کنید و اقدامات لازم را برای ترمیم محل نشتی انجام دهید.
  • ارور E05 لباسشویی هوور
    سنسور تشخیص دمای آب ( ترمیستور و یا NTC ) به مشکل خورده است. برای رفع این مشکل باید اتصالات این قطعه را محکم کنید و در صورت وجود خرابی، اقدام به تعویض آن کنید.
    راه حل : ترمیستور را مورد عیب یابی قرار دهید.
  • ارور E06 لباسشویی هوور
    این ارور به ۲ دلیل نمایش داده می شود. یکی از این دلایل، عدم تعادل دیگ لباسشویی می باشد. با این حال اگر این ارور درست پس چرخش دیگ نمایش پیدا کرد، احتمالا برد لباسشویی هوور آسیب دیده است.
    راه حل : مطمئن شوید که در بارگیری لباسشویی هوور زیاده روی نکرده اید. اگر بازهم مشکل پابرجا بود برد الکتریکی لباسشویی هوور را مورد عیب یابی قرار دهید.
  • ارور E07 لباسشویی هوور
    این ارور نیز معمولا به ۲ دلیل نمایش پیدا می کنید. اولین دلیل آن، وجود خرابی و نقص در مکانیزم قفل شدن درب می باشد. با این حال، هنگامی که موتور لباسشویی گیر کرده باشد و توانایی چرخش نداشته باشد نیز با ارور E07 مواجه می شوید.
    راه حل : سوئیچ های درب و موتور لباسشویی هوور را مورد عیب یابی قرار دهید.
  • ارور E08 لباسشویی هوور
    این ارور به دلیل وجود نقص و خطایی در سنسور دور موتور لباسشویی نمایش پیدا می کند. در این حالت معمولا موتور لباسشویی با دور بسیار بالایی می چرخد و پس از آن با کاهش تدریجی سرعت، متوقف می شود.
    راه حل : تاخو موتور لباسشویی هوور را مورد عیب یابی قرار دهید.
  • ارور E09 لباسشویی هوور
    نقصی در ترایاک موتور روی برد لباسشویی تشخیص داده شده است. برای رفع این مشکل باید موتور و برد لباسشویی هوور مورد بررسی قرار گیرد.
    راه حل : برد لباسشویی هوور را مورد عیب یابی قرار دهید.

تماس با تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی هوور

“با یک تماس، مشاورۀ رایگان تعمیرات دریافت کنید.!”

برای تماس با مجموعه تعمیرلاین می توانید از شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ استفاده کنید تا ضمن مطرح کردن مشکلتان، مشاوره ای رایگان در تعمیرات انواع لوازم خانگی دریافت کنید.

پشتیبان های ما در مجموعه تعمیرلاین با پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول هفته، تکنسینی مجرب از تعمیرلاین به محلتان اعزام خواهند کرد تا نگرانی بابت کیفیت تعمیرات نداشته باشید! همین حالا با ما تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت تعمیرکاری مجرب در محل خود داشته باشید!

سایر بخش ها

سوالات متداول

دیدگاه کاربران 0

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مرکز تعمیر لاین

مرکز تعمیرات پاسخگو شماست

سفارش و مشاوره

021-87700770

آخرین پرسش ها
تمامی پرسش های مهم ببینید
با شما تماس میگیریم

درخواست خود را رایگان بفرستید