تعمیرلاین تعمیر ماشین ظرفشویی در محل تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات در محل، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی کندی می‌باشد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید.
تماس و مشاوره
021-87700770
تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی کندی تعمیرلاین

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات :

هدف تیم تعمیرلاین، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات لوازم خانگی است. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید. تعمیرلاین پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار‌ خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.

ارائه سرویس در محل و زمان موردنظر شما :

تعمیرکاران تعمیرلاین در نزدیکی شما هستند. با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. زمان مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر شما و انجام تعمیرات توسط خود شما تعیین می‌شود.

کادری مجرب و حرفه‌ای :

تمامی خدمات تعمیرات در تعمیرلاین، توسط تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. ما خیال شما را از انجام هرگونه تعمیرات بی‌دردسر و حرفه‌ای آسوده نموده‌ایم.

هزینه منصفانه تعمیرات  :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای لوازم و هزینه خرید مجدد آنها، تیم تعمیرلاین تصمیم گرفته تا هزینه تعمیرات هرگونه لوازم را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

برآورد هزینه تعمیرات  :  

هنگام عیب‌یابی دستگاه و قبل از انجام تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرلاین، هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کنند.
برآورد هزینه تعمیرات در تعمیرلاین توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است زیرا هزینه تعمیرات در تعمیرلاین کاملا شفاف در وبسایت تعمیرلاین اعلام شده است.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی :

تیم تعمیرلاین در راستای جلب رضایت شما و برطرف نمودن نگرانی‌هایتان از خرابی‌های آینده و نیاز مجدد به تعمیرات، تمامی خدمات خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد نمود.

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی کندی در تهران

مجموعه تعمیرلاین، به منظور افزایش سطح کیفی خدمات پس از فروش لوازم خانگی کندی، مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی کندی در تهران را تاسیس کرده است. ما در تعمیرلاین انواع خدمات نظیر نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی کندی را در محل خودتان انجام خواهیم داد و کیفیت تعمیرات خود را به مدت ۱۲ ماه ضمانت خواهیم کرد.

تعمیرکاران ما در این مجموعه، آموزش های لازم برای تعمیر و سرویس انواع ماشین ظرفشویی های کندی را دریافت کرده اند و با تجربه ای بیش از ۱۷ سال پای در خانه شما خواهند گذاشت. به یاد داشته باشید مواردی نظیر نشتی ظرفشویی، عدم تخلیه آب، عدم آبگیری، بسته نشدن درب و … از مشکلاتی هستند که باید توسط تعمیرکار ظرفشویی عیب یابی و برطرف گردند.

بنابراین به شما توصیه می کنیم در صورت خرابی ماشین ظرفشویی کندی از خدمات تعمیرلاین در محل خودتان بهره مند شوید و از استفاده از تعمیرکاران غیرمجاز و متفرقه خودداری کنید.

در صورتیکه دوست دارید از این خدمات استفاده کنید با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. پشتیبان های ما در تعمیرلاین در کمتر از ۳۰ دقیقه، تعمیرکار ظرفشویی را با ابزار و یدکی های اورجینال تجهیز و سپس به محل شما ارسال خواهند کرد.

ما در این صفحه قصد داریم علاوه بر آشنایی شما با خدمات تعمیرلاین، اطلاعات ارزشمندی راجع به ظرفشویی های کندی نظیر تاریخچه برند، ارزش خرید، عیب یابی و ارور کد های آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید!

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی در محل

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی کندی در محل

ماشین ظرفشویی ها یکی از مهم ترین وسایلی هستند که به طور مستقیم در روند زندگی روزمره را تاثیر گذار هستند. علاوه بر این، همه ما می دانیم که حتی باکیفیت ترین و مقاوم ترین ظرفشویی ها نیز از خرابی و مشکلات مصون نیستند و ممکن است دیر یا زود به تعمیرات و سرویس ظرفشویی نیاز پیدا کنید!

در این مواقع توصیه ما این است که بجای استفاده از تعمیرکاران متفرقه و پرداخت هزینه بیشتر، از خدمات مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی کندی در محل خودتان استفاده کنید! تعمیرکاران ما در تعمیرلاین می توانند انواع سرویس و تعمیرات را در محل و زمان دلخواه شما انجام دهند و در روزهای تعطیل و آخر هفته ها نیز در دسترس شما باشند! ما ۳۰ دقیقه قبل از ارسال تعمیرکار با شما تماس خواهیم گرفت تا مطمئن شوید بازدید ما را از دست نخواهید داد.

قیمت گذاری این خدمات کاملا رقابتی و تحت نظر مجموعه تعمیرلاین خواهد بود. برآورد هزینه تقریبی تعمیرات پس از عیب یابی، نرخ ثابت تعمیرات، ارائه مشاوره رایگان، خدمات با کیفیت و سریع و … به شما اطمینان می دهد که تعمیرات ظرفشویی کندی شما با قیمتی منصفانه و با کیفیتی مطلوب انجام خواهد گرفت.

شما می توانید برای اطلاع بیشتر از این خدمات و دریافت مشاوره رایگان برای تعمیرات انواع ظرفشویی های کندی با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. در ادامه نگاهی دقیق تر به این خدمات انداخته ایم. با ما همراه باشید.

خدمات مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی کندی

فارغ از کیفیت و دوام بالای ظرفشویی های کندی، خرابی و بروز مشکلات در این دستگاه ها کاملا قابل پیش بینی است. درست به همین تعمیرلاین تلاش کرده است تا با ارائه خدمات گوناگون نیاز تمام کاربران ظرفشویی های کندی را اعم از سرویس، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات برطرف کند.

در لیست زیر می توانید برخی از خدمات تعمیرلاین را برای ظرفشویی های کندی مشاهده کنید:

سرویس ماشین ظرفشویی کندی در محل

سرویس منظم ماشین های ظرفشویی نقش مهمی در طول عمر و کارکرد صحیح دستگاه ایفا می کنند. در صورتیکه در بازه زمانی های معین اقدام به سرویس ظرفشویی کنید، از مشکلات و نقص های جزئی دستگاه به دور می مانید و هزینه های انرژی را تا ۳۰% کاهش خواهید داد!

مجموعه تعمیرلاین به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی های کندی در تهران، خدمات سرویس را با حضور در محل خودتان و در بازه زمانی های ۳، ۶ و ۹ ماهه انجام خواهد داد.

ما در این سرویس از کارکرد صحیح قطعات داخلی دستگاه اطمینان حاصل خواهیم کرد و با ابزار پیشرفته به عیب یابی دستگاه می پردازیم. این خدمات برای انواع ظرفشویی های کندی و برای تمام ساکنین نقاط ۲۲ گانه تهران قابل دسترس است.

برخی از خدماتی که در سرویس ظرفشویی کندی انجام گیرند عبارتند از:

  • تست کامل قطعات داخلی ظرفشویی
  • بررسی اتصالات و شلنگ های ورودی و خروجی
  • رفع هرگونه انسداد در مسیر شلنگ ورودی و خروجی
  • فلاش کامل لوله و مسیر فاضلاب
  • تعویض فیلتر ظرفشویی
  • جرم گیری بازوهای آبپاش
  • بررسی وضعیت گرمایش آب در ظرفشویی
  • و…

عیب یابی ماشین ظرفشویی کندی

اولین مرحله در انجام تعمیراتی با کیفیت، عیب یابی دقیق از دستگاه است. در صورتیکه در هر چرخه شستشو ظرفشویی کندی با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است عیب یابی و پروسه رفع مشکلات را به تکنسین های ما در تعمیرلاین واگذار کنید!

ما در این خدمت با ابزار و تجهیزات استاندارد جهت عیب یابی ظرفشویی به محل شما مراجعه خواهیم کرد تا نقص دقیق دستگاه به طور قطعی مشخص گردد. این عیب یابی از معاینه فیزیکی دستگاه تا استفاده از ابزار و تجهیزات گوناگون برای تشخیص دقیق مشکل گسترده خواهد بود. تعمیرکاران ما پس از تشخیص دقیق مشکل وظیفه دارند هزینۀ تخمینی تعمیرات ظرفشویی کندی را به مشتری اعلام کنند.

برخی از مشکلاتی که در مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی کندی برطرف می شوند عبارتند از:

  • روشن نشدن ظرفشویی کندی
  • عدم آبگیری ظرفشویی کندی
  • عدم تخلیه آب از ظرفشویی کندی
  • بسته نشدن درب ظرفشویی کندی
  • عدم گرمایش آب ظرفشویی کندی
  • شستشوی ضعیف ظرفشویی کندی
  • نشتی ظرفشویی کندی
  • و…

تعمیر ظرفشویی کندی در محل

تکنسین های ما در تعمیرلاین می توانند با تکیه بر دانش و به کمک ابزار و تجهیزات پیشرفته انواع تعمیرات جزئی و تخصصی دستگاه را انجام دهند و نوید بخش کارکرد دوباره دستگاه باشند.

ما سعی کرده ایم تا علاوه بر مراحل عیب یابی، تعمیرات ظرفشویی کندی را نیز در محل خودتان و در همان مراجعه اول انجام دهیم. در این خدمت، مشکل شما پیش از ارسال تعمیرکار به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد تا تکنسین ظرفشویی با تجهیزات و یدکی های احتمالی برای تعویض در محل شما حاضر شود.

بنابراین در صورتیکه دوست دارید از خدمات تعمیر ظرفشویی کندی تعمیرلاین در محل خودتان استفاده کنید، مطمئن شوید که مشکل دقیق دستگاه را در تماس تلفنی به پشتیبان های ما اطلاع دهید.

نحوۀ تعمیرات ظرفشویی کندی در محل به شرح زیر است:

  • تماس با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱
  • ارائه دقیق مشکل و نقص ظرفشویی
  • بررسی مشکل و ارائه راه حل قطعی برای رفع مشکل در تعمیرلاین
  • تجهیز کردن تعمیرکار با ابزار و یدکی های اورجینال
  • اعزام تعمیرکار به محل و عیب یابی دقیق دستگاه
  • تشخیص مشکل و برآورد حدودی هزینه تعمیرات
  • شروع پروسه تعمیرات در صورت موافقت تعمیرکار با هزینه احتمالی

تعمیر و تعویض قطعات داخلی ظرفشویی کندی

از دیگر خدمات تعمیرلاین در زمینۀ ماشین ظرفشویی های کندی، تعمیر و تعویض قطعات داخلی ظرفشویی می باشد. تکنسین های ما به کمک متد و شیوه های نوین کارکرد قطعات داخلی را بازیابی می کنند و یا در صورت نیاز اقدام به تعویض آن خواهند کرد.

تمامی قطعات یدکی مورد استفاده در تعمیرلاین، اصل و اورجینال می باشند. با این حال ” تعمیر تخصصی قطعات ” در تعمیرلاین الویت قرار خواهد گرفت تا هزینه پرداختی شما بیش از پیش کاهش یابد.

در این خدمت ممکن است قطعه آسیب دیده از ظرفشویی کندی شما خارج گردد و به منظور عیب یابی و بازیابی عملکرد به واحد تخصصی تعمیرات تعمیرلاین منتقل شود.

برخی از قطعاتی که در این مرکز تخصصی تعمیر قابلیت تعمیر و تعویض دارند عبارتند از:

  • جت پمپ ظرفشویی
  • شیر برقی ظرفشویی
  • پمپ تخلیه ظرفشویی
  • المنت هیتر ظرفشویی
  • برد الکتریکی ظرفشویی
  • تایمر ظرفشویی
  • سوئیچ های درب ظرفشویی

آموزش عیب یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی های کندی

گاهی اوقات برای رفع مشکلات ظرفشویی های کندی نیازی به مراجعه تعمیرکار نمی باشد و شما می توانید با چند عیب یابی ساده مشکل را شناسایی و برطرف کنید. ما در این قسمت سعی داریم شما را با مشکلات متداول ظرفشویی های کندی آشنا کنیم و راه حلی مختصر برای رفع آن ها ذکر کنیم.

در صورتیکه از اطلاعات فنی کافی برای عیب یابی ظرفشویی های کندی برخوردارید، می توانید با استفاده از نکات این قسمت، مشکل ظرفشویی خود را به راحتی برطرف کنید. با این حال اگر برای رفع این مشکلات نیاز به تجربه و دانش یک تکنسین کارآموزده داشتید، حتما با تکنسین های ما در تعمیرلاین ارتباط برقرار کنید.

چرا ظرفشویی کندی روشن شروع به کار نمی کند؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

  • مطمئن شوید که ظرفشویی به درستی به پریز برق متصل شده است و کلید استارت دستگاه را فشار داده اید.
  • سراغ مدارشکن بروید و مطمئن شوید که جریان ورودی برق به ظرفشویی توسط مدارشکن قطع نشده است.
  • بعضی از ظرفشویی های کندی که با عنوان ” Eco-Friendly ” به بازار عرضه می شوند برای شروع به کار نیاز به ورود جریان آب دارند. در این حالت باید مطمئن شوید که شیر ورودی آب به ظرفشویی باز است و آب در کف مخزن ظرفشویی وجود دارد.
  • نقص در ترمال فیوز ظرفشویی کندی نیز می تواند از روشن شدن دستگاه جلوگیری کند. ترمال فیوز یک قطعه ایمنی است که در کنترل پنل دستگاه جای گرفته است. عملکرد صحیح این قطعه به کمک یک مولتی متر قابل سنجش است.
  • مطمئن شوید که درب ظرفشویی کندی به درستی بسته شده است. در بسیاری از موارد عدم شروع به کار ظرفشویی کندی مربوط به خرابی میکروسوئیچ های درب می باشد. در این حالت باید نسبت به تعویض میکروسویئچ های درب اقدام کنید.
  • اگر مشکل از هیچ یک از موارد بالا نبود، احتمالا برد الکتریکی و یا تایمر ظرفشویی آسیب دیده اند. این قطعات معمولا با افزایش سن ظرفشویی بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرند. عیب یابی و تعمیر این قطعات حتما باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای انجام گیرد.

چرا ظرفشویی کندی ظروف را به خوبی نمی شوید؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

  • مهم ترین دلیل کاهش کیفیت شستشوی ظرفشویی کندی، بارگیری اشتباه دستگاه است. در هنگام بارگیری ظروف سعی کنید بین آن ها فاصله بیندازید تا جریان آب و شوینده به راحتی از بین آن ها عبور کند. همچنین بازوهای آبپاش را با دست بچرخانید تا از چرخش آزادانه آن ها اطمینان حاصل کنید.
  • شوینده ها وظیفه از بین بردن پسماند و ذرات غذایی از ظروف را بر عهده دارند. بنابراین اگر مقدار معینی از آن ها را وارد مخزن نکنید، معمولا کیفیت شستشو کاهش پیدا می کند. از آن طرف اگر در استفاده از آن ها زیاده روی کنید معمولا در پایان شستشو لکۀ سفید روی ظروف تشکیل می شود. بنابراین سعی کنید از مقدار مناسب شوینده در ظرفشویی استفاده نمایید.
  • اگر چراغ جلادهنده ( rinse aid ) ظرفشویی روشن شده است، حتما از مقداری جلادهنده در مخزن مربوطه آن استفاده کنید.
  • از نمک برای کاهش سختی آب استفاده می شود. همچنین این ماده باعث فعال شدن نرم کننده آب در ظرفشویی ها می شود. این عوامل باعث می شوند که آب در شستشوی ظروف موثرتر عمل کند و لکه های ظروف را به خوبی پاک کند. شما باید مخزن نمک را تقریبا هر ماه یک بار پر کنید.
  • مسدود شدن منافذ بازوهای آبپاش از دیگر دلایل کاهش کیفیت شستشوی ظرفشویی کندی می باشد. سعی کنید هر ماه منافذ بازوهای آبپاش را به کمک یک خلال دندان و یا موچین تمیز کنید و مطمئن شوید که مسیر اسپری آب از بازوها مسدود نشده است.
  • از دیگر دلایل کاهش کیفیت شستشوی ظرفشویی کندی می توان به عدم تخلیه صحیح آب از ظرفشویی، عدم گرمایش آب، استفاده از برنامه شستشوی اشتباه و یا کثیف شدن فیلتر کف ظرفشویی اشاره کرد.

چرا ظرفشویی کندی از پایین درب نشتی دارد؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

  • مهم ترین دلیل نشتی آب از پایین درب ظرفشویی کندی، تجمع پسماند غذایی و چربی در زیر لاستیک درب می باشد. سعی کنید لاستیک درب را هر هفته یک بار با مقداری آب گرم و یک پارچه نرم تمیز کنید.
  • در صورتیکه ظرفشویی کندی شما تراز نباشد، ممکن است درب دستگاه به درستی بسته نشود و همین باعث نشتی آب از درب دستگاه شده باشد. مطمئن شوید که ظرفشویی با سطح زیرین خود کاملا تراز است و دستگاه در مکان درستی قرار گرفته است.
  • فرسودگی طبیعی لاستیک درب ظرفشویی کندی نیز می تواند باعث نشتی آب از درب دستگاه شود. به کمک یک چراغ قوه سطح لاستیک درب را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در صورتی لاستیک فرسودگی داشت اقدام به تعویض آن کنید.
  • از دیگر دلایل نشتی آب از ظرفشویی کندی می توان به خرابی شیر برقی ظرفشویی اشاره کرد. این قطعه اجازه ورود آب به دستگاه را می دهد و معمولا در استفاده طولانی مدت از دستگاه معیوب می شود. در صورت خرابی این شیر تعویض آن تنها راه حل مشکل خواهد بود.
  • در صورتیکه شلنگ ها پیچ خورده باشند و یا شکافی در سطح آن ها وجود داشته باشد، معمولا با نشتی ظرفشویی کندی مواجه می شوید. نشتی از پشت و یا گوشه های ظرفشویی معمولا خبر از پارگی و یا ترک در شلنگ ها می دهند.
  • عدم تراز بودن ظرفشویی و یا مسدود شدن مسیر تخلیه نیز از دیگر مواردی هستند که باعث نشتی آب از ظرفشویی کندی می شوند. مطمئن شوید که پایه های ظرفشویی با سطح زیرین تراز شده اند و انسدادی در مسیر تخلیه وجود ندارد.

چرا ظرفشویی کندی سر و صدای بالایی دارد؟ برای عیب یابی و رفع مشکل چه باید کرد؟

۴ مورد از شایع ترین صداهای ظرفشویی کندی عبارتند از:

  1. صدای کوبشی و شبیه به برخورد: این صدا معمولا به دلیل عدم بارگیری صحیح ظرفشویی اتفاق می افتد. قبل از استارت زدن ظرفشویی مطمئن شوید که بازوهای آبپاش به درستی می چرخند و در هنگام شستشو با ظروف برخوردی ندارند.
  2. صدای جیغ با بسامد بالا: خرابی جت پمپ و یا پمپ تخلیه ظرفشویی معمولا باعث ایجاد این صدا هستند. همچنین ممکن است فرسودگی بلبرینگ های بازوهای آبپاش باعث این صدا شده باشند.
  3. صدایی شبیه به سوت: صدای سوت معمولا به دلیل مشکلات مربوط به آب ورودی دستگاه رخ می دهند. ممکن است شیر برقی ظرفشویی معیوب شده باشد و یا مسیر شکاف هوا ( Air Gap ) مسدود شده باشد.
  4. صدایی شبیه به خرد شدن: احتمالا پسماند غذایی و یا تکه های ظروف در پمپ تخلیه گیر کرده اند و در هنگام عبور آب صدایی شبیه به خرد شدن ایجاد می کنند. همچنین ممکن است پمپ تخلیه ظرفشویی معیوب شده باشد.

چرا ظرفشویی کندی آب را تخلیه نمی کند؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

  • مطمئن شوید که ذرات غذایی فیلتر کف را مسدود نکرده باشند. فیلتر را از ظرفشویی خارج کنید و زیر آب گرم بشورید.
  • مطمئن شوید که شلنگ تخلیه پیچ نخورده است و انسدادی در مسیر آن وجود ندارد. در صورت وجود انسداد مقداری آب گرم وارد شلنگ کنید تا گرفتگی برطرف شود.
  • دلیل آخری که موجب عدم تخلیه آب از ظرفشویی کندی می شوند، خرابی پمپ تخلیه است. پمپ را از دستگاه خارج کنید و میزان مقاومت آن را به کمک یک مولتی متر بسنجید. اعداد بالاتر از ۱۰۰ نشان از خرابی پمپ تخلیه دارند.

چرا ظرفشویی کندی روی ظروف شسته شده لکه سفید می اندازد؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • در صورتی که از مواد شوینده کمی استفاده کنید، مواد معدنی آب شامل نمک به خوبی حل نمی شوند و در نهایت باعث لکه افتادن ظروف می شوند.
  • همچنین استفاده بیش از حد از شوینده ها منجر به ایجاد کف زیادی و در نهایت مسدود شدن مسیر تخلیه می شود. همین باعث می شود که لایۀ سفید رنگی از کف و رسوبات روی ظروف قرار بگیرند.
  • اگر ظرفشویی شما توانایی گرمایش آب را نداشته باشد، ذرات شوینده به خوبی حل نمی شوند و در نهایت باعث ایجاد لکه سفید روی ظروف می شوند. در این حالت برای رفع مشکل باید المنت هیتر و برد الکتریکی ظرفشویی را مورد عیب یابی قرار دهید.
  • در صورتیکه تنها از چرخه های کوتاه مدت در ظرفشویی کندی استفاده کنید، مواد شوینده به خوبی در آب حل نمی شوند و باعث لکه دار شدن ظروف می شوند. در این حالت سعی کنید تایمر ظرفشویی را برای برنامه های شستشوی طولانی تری تنظیم کنید.
  • در صورتیکه سختی آب در ظرفشویی شما بالا است سعی کنید درجه نمک و جلادهنده را روی اعداد بالاتر از ۴ تنظیم کنید.
  • در مرحله آخر نیز از وجود نمک در مخزن و جایگیری صحیح درپوش آن اطمینان حاصل کنید. همچنین منافذ بازوهای آبپاش را برای پمپاژ آب بهتر تمیز کنید.

چرا ظرفشویی کندی بوی بدی می دهد؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • در صورتیکه شکاف هوا ( Air Gap ) و یا لوله متصل به آن مسدود شده باشد، معمولا ظرفشویی بوی بدی می گیرد. این قطعه برای جلوگیری از برگشت جریان هوا طراحی شده است. در صورتیکه انسداد این قطعه برطرف نمی شود، باید نسبت به تعویض شکاف هوا قدام کنید.
  • نصب نادرست لوله فاضلاب و یا انسداد در آن نیز معمولا باعث بو گرفتن ظرفشویی می شود. در این حالت برای رفع مشکل مطمئن شوید که لوله فاضلاب در ارتفاع حداکثری نصب شده است و مواد زائد پس از ورود به این لوله دوباره به مخزن ظرفشویی بر نمی گردند.
  • در مرحله آخر مطمئن شوید که فیلتر کاملا تمیز است و انسدادی در مسیر تخلیه وجود ندارد. سعی کنید ظرفشویی را یک بار خالی کنید و مقداری سرکه وارد آن کنید. حالا ظرفشویی را با دمای آب بالا به حالت شستشو ببرید و اجازه دهید تا یک ساعت شستشو را ادامه دهد.

آشنایی با معنی کدهای خطا ظرفشویی کندی  

هر یک از کدهای خطای ظرفشویی کندی خبر از نقص و خرابی قطعه ای خاص در ظرفشویی می دهند. کاربران معمولی با استفاده از این کدها می توانند نقص و مشکل خاص دستگاه را عیب یابی کنند و اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام دهند. ما در این قسمت سعی کرده ایم تا شما را با معانی کدهای خطای ظرفشویی کندی آشنا کنیم و راه حلی مختصر برای هر یک از آن ها ذکر کنیم. در صورتیکه برای رفع این ارورها نیاز به مرجعه تکنسین بود، حتما از تعمیرکاران ما در مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی کندی استفاده کنید.

ارور ها

  • ارور E1 ظرفشویی کندی
    ماشین ظرفشویی در زمان معین آبگیری را انجام نداده است.
    راه حل : – مطمئن شوید شیر ورودی آب باز است. – شیر برقی ظرفشویی را بررسی کنید. – سیم کشی شیر برقی ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهید. – اتصالات شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.
  • ارور E3 ظرفشویی کندی
    ظرفشویی نمی تواند در دمای معین آب را گرم کند و یا برد دستگاه المنت هیتر را تشخیص نمی دهد.
    راه حل : – سیم کشی المنت هیتر را بررسی کنید. – المنت هیتر را مورد عیب یابی قرار دهید. – سیم کشی متصل به برد الکتریکی را مورد بررسی قرار دهید.
  • ارور E4 ظرفشویی کندی
    سنسور ضد سیل ( Anti Flood ) ظرفشویی فعال شده است. این بدین معنی است که نشتی در ظرفشویی تشخیص داده شده است.
    راه حل : – مطمئن شوید که آبی در کف ظرفشویی باقی نمانده است. در صورت وجود آب ظرفشویی را خاموش کنید و سپس به پهلو بخوابانید تا آب اضافی تخلیه شود. – اتصالات و شلنگ های متصل را از نظر وجود نشتی مورد بررسی قرار دهید. – سیم کشی سنسور ضد سیلاب را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است این سنسور به اشتباه و به دلیل معیوب شدن روشن شده باشد.
  • ارور E6 ظرفشویی کندی
    اتصال کوتاه و یا نقصی در ترمیستور ( سنسور دما NTC ) تشخیص داده شده است.
    راه حل : – سیم کشی ترمیستور را مورد بررسی قرار دهید. – ترمیستور را مورد عیب یابی قرار دهید. – سیم کشی ترمیستور به برد الکتریکی را مورد بررسی قرار دهید. * این ارور می تواند با عبارت E5 نیر ظاهر شود.
  • ارور E7 ظرفشویی کندی
    معنی و راه حل های این ارور کاملا مشابه با ارور E6 می باشد. برای رفع مشکل به ارور E6 مراجعه کنید.
    راه حل : معنی و راه حل های این ارور کاملا مشابه با ارور E6 می باشد. برای رفع مشکل به ارور E6 مراجعه کنید.
  • ارور E8 ظرفشویی کندی
    معنی و راه حل های این ارور کاملا مشابه با ارور E6 می باشد. برای رفع مشکل به ارور E6 مراجعه کنید.
    راه حل : معنی و راه حل های این ارور کاملا مشابه با ارور E6 می باشد. برای رفع مشکل به ارور E6 مراجعه کنید.

تماس با تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات کندی

“با یک تماس، مشاورۀ رایگان تعمیرات دریافت کنید.!”

برای تماس با مجموعه تعمیرلاین می توانید از شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ استفاده کنید تا ضمن مطرح کردن مشکلتان، مشاوره ای رایگان در تعمیرات انواع لوازم خانگی دریافت کنید.

پشتیبان های ما در مجموعه تعمیرلاین با پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول هفته، تکنسینی مجرب از مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی کندی به محلتان اعزام خواهند کرد تا نگرانی بابت کیفیت تعمیرات نداشته باشید! همین حالا با ما تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت تعمیرکاری مجرب در محل خود داشته باشید!

سایر بخش ها

سوالات متداول

چه مناطقی از تهران تحت پوشش تعمیرات ظرفشویی کندی قرار دارند؟
چشم انداز ما ارتقای پروسۀ انواع تعمیرات و خدمات در محل است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به زودی بتوانیم در تمامی مناطق کشور خدمتگذار شما عزیزان باشیم. تعمیر ظرفشویی کندی در مرکز تهران میدان ولیعصر، کریم خان، انقلاب، حسن آباد، فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، گیشا، شهرآرا و… تعمیر ظرفشویی کندی در شمال تهران فرشته، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، داراباد، آجودانیه، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، ظفر، میرداماد، شهرک غرب، سعادت آباد و… تعمیر ظرفشویی کندی در غرب تهران آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دریاچه چیتگر، شهرک آزادی و … تعمیر ظرفشویی کندی در شرق تهران تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام ، نیرو هوایی، امامت، پیروزی، حکیمیه، لواسانات و … تعمیر ظرفشویی کندی در جنوب تهران آزادی، جمهوری، نازی آباد، بهارستان، یاخچی آباد، حافظ ، امام خمینی، ولیعصر، قزوین، و…
هزینه تعمیر ظرفشویی کندی چگونه محاسبه خواهد شد؟
هزینه تعمیر ظرفشویی کندی، بسته به مدل و خرابی خاص آن، متغیر خواهد بود! ما برای تعیین این هزینه ها، از ظوابط رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی کندی پیروی خواهیم کرد و به شما اطمینان خواهیم داد تا تمامی هزینه های دریافتی تحت نظارت مجموعه تعمیرلاین باشد. تمامی تکنسین های ما در تعمیرلاین، پس از عیب یابی و تشخیص دقیق مشکل، موظف به برآورد حدودی هزینه ظرفشویی کندی و یا تعویض قطعات آن هستند. این لیست هزینه ها با ارائه فاکتوری کتبی به شما اعلام خواهد شد و تعمیرکار ما تنها پس از تایید و موافقت شما با هزینه حدودی سرویس، برای تعمیر دستگاه اقدام خواهد کرد! پشتیبان های ما در تعمیرلاین با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روزه هفته، این امکان را برای شما بوجود آورده اند که هرگونه شکایت و یا مشکل خاص شما در مورد هزینه و یا تعمیرکار ارسالی پیگیری کنند. در صورتیکه تعمیرکار ظرفشویی مبلغ بیشتری را برای سرویس دستگاه درخواست کرد و یا از خدمات خود ناراضی بودید، می توانید از طریق تماس با بخش پشتیبانی، سفارش خود را پیگیری کنید تا تعمیرلاین اقدامات لازم را برای کسب رضایت شما عزیزان انجام دهد!
آیا ظرفشویی های کندی ارزش خرید دارند؟
کندی یک برند ایتالیایی می باشد که از زمان تاسیس خود در شهر بروگریو در نزدیکی میلان، توسط یک خانواده اداره و سرپرستی شده است. لوازم خانگی های کندی نظیر لباسشویی و یخچال اکثرا با نام هوور و یا کلویناتور به بازار عرضه شده اند که حدود 80% از فروش کندی را در خارج از ایتالیا تشکیل می دهند. این برند در سال 1940 توانسته بود اولین لباسشویی تمام ایتالیایی را تولید و به بازار عرضه کند. لوازم خانگی های کندی عموما در سراسر دنیا به دلیل عمر بالا و خرابی کم شناخته می شوند و از قیمت گذاری منصفانه ای نیز برخوردار هستند. کندی امروزه به عنوان زیر مجموعه ای از کمپانی چینی هایر فعالیت می کند!

با این حال ظرفشویی های کندی، از محصولات کم تر شناخته شدۀ این کمپانی ایتالیایی محسوب می شوند. این ظرفشویی ها که اکثرا از نظر شویندگی کیفیت بالایی دارند معمولا به دلیل صدای بالا، امتیاز کمی از منتقدان دریافت می کنند! 5 برنامه مختلف شستشو، امکان کنترل دستگاه به وسیله Wifi و اپلیکیشن هوشمند، شستشوی سریع 30 دقیقه ای و ... برخی از ویژگی های ظرفشویی کندی هستند. در صورتیکه قصد خرید این ظرفشویی ها را دارید، به شما توصیه می کنیم تنها سراغ ظرفشویی های میان رده آن بروید و از پرداخت هزینه بالا برای این مدل ظرفشویی ها خودداری کنید! ظرفشویی های کندی معمولا در قیاس با برندهای بزرگی مثل بوش، ال جی، سامسونگ، میله و ... حرف زیادی برای گفتن ندارند و بهتر است بودجه خود را برای خرید برندهای شناخته شده تری هزینه کنید!

دیدگاه کاربران 0

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مرکز تعمیر لاین

مرکز تعمیرات پاسخگو شماست

سفارش و مشاوره

021-87700770

آخرین پرسش ها
تمامی پرسش های مهم ببینید
با شما تماس میگیریم

درخواست خود را رایگان بفرستید