تعمیرلاین تعمیر ماشین ظرفشویی در محل تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

تعمیرلاین؛ مرکز تخصصی تعمیرات در محل، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی دوو می‌باشد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید.
تماس و مشاوره
021-87700770
تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی دوو تعمیرلاین

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات :

هدف تیم تعمیرلاین، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات لوازم خانگی است. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید. تعمیرلاین پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار‌ خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.

ارائه سرویس در محل و زمان موردنظر شما :

تعمیرکاران تعمیرلاین در نزدیکی شما هستند. با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. زمان مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر شما و انجام تعمیرات توسط خود شما تعیین می‌شود.

کادری مجرب و حرفه‌ای :

تمامی خدمات تعمیرات در تعمیرلاین، توسط تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. ما خیال شما را از انجام هرگونه تعمیرات بی‌دردسر و حرفه‌ای آسوده نموده‌ایم.

هزینه منصفانه تعمیرات  :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای لوازم و هزینه خرید مجدد آنها، تیم تعمیرلاین تصمیم گرفته تا هزینه تعمیرات هرگونه لوازم را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

برآورد هزینه تعمیرات  :  

هنگام عیب‌یابی دستگاه و قبل از انجام تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرلاین، هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کنند.
برآورد هزینه تعمیرات در تعمیرلاین توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است زیرا هزینه تعمیرات در تعمیرلاین کاملا شفاف در وبسایت تعمیرلاین اعلام شده است.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی :

تیم تعمیرلاین در راستای جلب رضایت شما و برطرف نمودن نگرانی‌هایتان از خرابی‌های آینده و نیاز مجدد به تعمیرات، تمامی خدمات خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد نمود.

مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در تهران

تمیز بودن ظروف و بهداشت آشپزخانه برای بسیاری از خانواده ها مهم و دارای اهمیت است. درست به همین خاطر است که خیلی از ما برای انتخاب ماشین ظرفشویی های خود سراغ برندهای معتبری می رویم و بالطبع، هزینه زیادی نیز برای آن می کنیم! یکی از این برندهای معتبر و خوش نام در زمینه تولیدات ظرفشویی، دوو می باشد.

این کمپانی کره ای طیف وسیعی از ماشین های ظرفشویی را در انواع رومیزی و یکپارچه وارد بازار می کند و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. ظرفشویی های دوو ترکیبی از کیفیت ساخت و دوام بالا هستند!
با این حال این بدین معنی نیست که با انتخاب این برند، هیچ گاه به سرویس و تعمیرات ظرفشویی دوو احتیاج پیدا نخواهید کرد! در حقیقت عمر بالا و کارکرد بهینه تمام ظرفشویی ها، در گروی نگه داری و سرویس به موقع آن ها است!

ما در تعمیرلاین، با تکیه بر دانش و تجربه ۱۷ ساله تکنسین های خود در هنگام بروز مشکلات و خرابی های ظرفشویی دوو در کنارتان خواهیم بود. تمامی خدمات ما با اعزام تعمیرکار مرکز تخصصی تعمیرات به محل و در همان روز انجام خواهد گرفت.

تکنسین های ما به خوبی با ساختار ظرفشویی های دوو آشنایی دارند و دانش و اطلاعات فنی آن ها به طور مستمر از سوی تعمیرلاین به روزرسانی می شود. نشتی ظرفشویی، عدم گرمایش آب، نمایش کدهای خطا، عدم آبگیری و یا تخلیه نشدن آب از عمده مشکلاتی هستند که در این مرکز تخصصی تعمیرات به طور قطعی عیب یابی و برطرف می شوند.

اگر شما هم با خرابی و مشکلات ظرفشویی های دوو دست و پنجه نرم می کنید و هنوز نتوانسته اید تعمیرکاری قابل اطمینان برای ظرفشویی خود پیدا کنید، بهتر است تعمیرات را به تکنسین های ما بسپارید! ما با رعایت اصول ایمنی و پروتکل های بهداشتی، نوید بخش کارکرد دوباره ظرفشویی دوو شما خواهیم بود!

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در محل

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در محل

هدف اصلی ما در این مجموعه، ارائه خدماتی سریع و با کیفیت برای شهروندان تهرانی است. درست به همین دلیل تعمیرلاین تلاش کرده است تا خدمات خود را در همان روز و با اعزام تعمیرکار رسمی مرکز تخصصی تعمیرات به محل مشتری انجام دهد.

این بدین معنی است که در صورت خرابی ظرفشویی دوو شما نیازی به حمل و نقل و جابجایی ظرفشویی ندارید و تعمیرکاران ما با حضور در منزل شما، هرگونه نقص و خرابی دستگاه را مورد عیب یابی قرار می دهند!

توجه داشته باشید که تکان دادن و جابجایی یک ظرفشویی خراب در بسیاری از موارد باعث تشدید خرابی و آسیب به دیگر قطعات می شود. بنابراین بهتر است در هنگام خرابی ظرفشویی دوو، از جابجایی دستگاه خودداری کنید و با تماس با تعمیرکاران ما در واحد تعمیرات ظرفشویی دوو از خدمات در محل ما استفاده کنید.

ما تعمیرکاران خود را قبل از اعزام به محل به ابزار و یدکی های فابریک ظرفشویی دوو تجهیز می کنیم تا پروسه تعمیرات ظرفشویی دوو شما در کمتر از یک روز کاری به پایان برسد.

اگر قصد استفاده از خدمات ما را دارید، همین حالا با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. پشتیبان های ما پس از دریافت سفارش شما، تعمیرکار ظرفشویی دوو را با تجهیزات کامل به محل دلخواه شما ارسال خواهند کرد.

راجع به برند و ماشین ظرفشویی های دوو

احتمالا خیلی از ما نام ” دوو ” را با ماشین های معروف آن در دهه ۸۰ به یاد می آوریم! با این حال دوو الکتریک نیز از دیگر برندهای موفق کره ای است که همنام با این غول ماشین سازی، در زمینه تولیدات لوازم خانگی گام برداشته است! دوو الکتریک در ابتدا در سال ۱۹۷۱ توسط کیم وو جونگ تاسیس شد.

این کمپانی با داشتن بیش از ۶۴ کارخانه و مراکز تحقیق خیلی زود به یکی از برندهای معتبر کره تبدیل شد و پس از سامسونگ و ال جی رتبه سوم بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی را از آن کرد.

با این حال این کمپانی در سال ۱۹۹۹ بدلیل بحران مالی آسیا ورشکست شد و پس از کش و غوض های فراوان به زیر شاخه ای از گروه تولید کننده دانگبو تبدیل شد.
یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز و … تنها برخی از محصولاتی هستند که توسط این کمپانی کره ای در سراسر جهان به فروش می رسند.

اگر بخواهیم راجع به ظرفشویی های دوو سخن بگوییم، بدون شک باید با طراحی مینیمالیستی آن شروع کنیم. این ظرفشویی ها که در عین حال نمره بسیار خوبی را در بهره وری انرژی و قدرت شستشو کسب می کنند با طراحی زیبای خود جلوه ای فوق العاده به آشپزخانه شما می دهند.

قفل کودک، قابلیت تاخیر در شروع چرخه، چرخه های متفاوت شستشو، نمایشگر دیجیتال، قفسه بالایی قابل تنظیم و .. تنها برخی از قابلیت هایی هستند که دوو را به یکی از برندهای باارزش برای خرید ماشین ظرفشویی تبدیل کرده است.
پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی های دوو را دارید، حتما مدل DDW-M1411 آن را در لیست انتخاب های خود قرار دهید. این ظرفشویی ۱۴ نفره به کمک ۶ برنامه شستشو متفاوت و ۳ بازوی قدرتمند شستشو تنها با ۴۸ دسی بل صدا ظروف شما را می شوید و نهایت پاکیزگی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

خدمات پس از فروش ظرفشویی دوو 

خدمات پس از فروش دوو، این امکان را برای مشتریان به وجود آورده است تا با خیال راحت محصولات این برند را خریداری کنند و نگرانی بابت خرابی و تعمیرات آن نداشته باشند! ما به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی دوو، خدمات پس از فروش دوو را در سراسر نقاط ۲۲ گانه تهران پوشش می دهیم و در هنگام خرابی انواع محصولات دوو نظیر یخچال، لباسشویی و ظرفشویی در کنار شما خواهیم بود.

فرقی نمی کند مشکل شما عدم چرخش دیگ لباسشویی دوو، عدم سرمایش یخچال دوو و یا شستشوی ضعیف ظرفشویی دوو باشد. شما می توانید در هنگام بروز کوچکترین نقص در محصولات دوو، با پشتیبان های ما در تعمیرلاین ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را برای رفع مشکل دریافت کنید.

با این حال اگر برای رفع مشکل نیاز به حضور تکنسین و معاینه دستگاه باشد، تعمیرلاین تعمیرکار را با تجهیزات کامل به محلتان ارسال خواهد کرد.
ما در ابتدا عیب یابی دقیقی از دستگاه انجام خواهیم داد و هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می کنیم. در صورتیکه با این هزینه ها موافقت داشته باشید، تعمیرات محصولات دوو در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام خواهد گرفت!

تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی دوو

در صورتیکه ظرفشویی دوو شما کارایی قبل را ندارد و در هر چرخه شستشو با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است تعمیرات ظرفشویی دوو خود را به مرکز تخصصی تعمیرات این برند در تعمیرلاین واگذار کنید و از استفاده از تعمیرکاران متفرقه خودداری کنید.

این تعمیرکاران معمولا تعرفه ثابتی برای تعمیرات ندارند و هزینه تعمیرات ظرفشویی دوو را به صورت دلخواه تعیین می کنند! همچنین در صورت بروز خرابی های پیشرفته، این تعمیرکاران معمولا در رفع مشکل ناتوان هستند و حتی ممکن است خسارت بیشتری به ظرفشویی دوو شما وارد کنند!

تکنسین های ما در مرکز تخصصی تعمیراتماشین ظرفشویی دوو، کلیه دوره های آموزشی تعمیرات، سرویس و رفع مشکلات ظرفشویی دوو را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و برای هر یک از مشکلات شما، راه حلی قطعی خواهند داشت.
همچنین قیمت گذاری تعمیرات در این مرکز تخصصی تعمیرات بر اساس ضوابط رسمی اتحادیه لوازم خانگی دوو خواهد بود و در قیاس با دیگر مراکز تخصصی تعمیرات غیرمجاز، هزینۀ کمتری برای مشتری خواهد داشت!

از مهم ترین ویژگی های این مرکز تخصصی تعمیرات می توان به خدمات زیر اشاره کرد:

  • ارائه مشاوره رایگان برای خرید و نصب ماشین ظرفشویی دوو به صورت اصولی
    ارائه خدمات سرویس ظرفشویی دوو در بازه زمانی های ۳، ۶ یا ۹ ماهه به منظور افزایش کارایی دستگاه و رفع مشکلات جزئی
  • تعمیرات تخصصی ظرفشویی های دوو با ابزار و تجهیزات پیشرفته و استاندارد مرکز تخصصی تعمیرات
  • استفاده از یدکی های فابریک و اورجینال ظرفشویی های دوو
  • اعزام تعمیرکار رسمی مرکز تخصصی تعمیرات به محل و زمان دلخواه مشتری
  • ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و هر روز هفته
  • و …

سرویس ماشین ظرفشویی دوو

نگه داری مناسب و سرویس به موقع ظرفشویی های دوو نقش مهمی در عمر و سلامت آن ها ایفا می کنند. متاسفانه برخی به اشتباه فکر می کنند که تعمیرات و سرویس ظرفشویی های دوو تنها مختص به زمان خرابی آن ها می باشند و تا قبل از بروز مشکلات جدی در دستگاه، از عیب یابی و سرویس ظرفشویی خودداری می کنند!

با این حال، از آنجایی که ماشین های ظرفشویی به طور ممتد در روز مورد استفاده قرار می گیرند و اصطحلاک بالایی دارند، باید به طور ماهیانه مورد عیب یابی و سرویس قرار گیرند تا کارایی و عملکرد صحیح خود را حفظ کنند!

ما خدمات سرویس ظرفشویی دوو را در بازه زمانی های ۳، ۶ و یا ۹ ماهه به مشتریان خود ارائه می دهیم تا کوجکترین نقص دستگاه در کوتاه ترین زمان مورد عیب یابی و ترمیم قرار گیرد.
ما به کیفیت کار تعمیرکاران خود اطمینان داریم و با دانش به روز شده و تجربۀ بیش از ۱۷ ساله پای در منزل شما خواهیم گذاشت! برخی از خدماتی که در سرویس ظرفشویی دوو انجام می گیرند عبارتند از:

  • عیب یابی قطعات داخلی ظرفشویی دوو
  • تست کامل چرخه های شستشو و بررسی کیفیت شستشو
  • فلاش لوله و شلنگ های تخلیه
  • بررسی نصب صحیح اتصالات و شلنگ های ورودی و خروجی
  • رفع هرگونه انسداد در مسیر ورودی و خروجی شلنگ ها
  • تعویض فیلتر کف ظرفشویی
  • رسوب گیری بازوهای آبپاش و محفظه شوینده
  • بررسی عملکرد گرمایش آب ( المنت هیتر )
  • و…

آموزش عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی دوو

از دیگر اهداف تعمیرلاین در زمینه تعمیرات ظرفشویی دوو، افزایش اطلاعات فنی کاربران و آموزش عیب یابی دستگاه است. ما در این بخش سعی کرده ایم تا مشکلات متداول ظرفشویی های دوو را گردآوری کنیم و مراحل عیب یابی و رفع مشکل را برای هر یک از آن ها بیان کنیم.

در صورتیکه شما هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید، می توانید به کمک اطلاعات این قسمت ظرفشویی را عیب یابی کنید و اقدامالات لازم را برای رفع مشکل انجام دهید!

چرا ظرفشویی دوو ظروف را به خوبی نمی شوید؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • در ابتدا هرگونه پسماند غذایی و مواد زائد را از فیلتر، لاستیک درب و منافذ بازوهای آبپاش پاک کنید.
  • ظرفشویی را خالی کنید و مقداری شوینده داخل جاپودری بریزید. حالا دستگاه را به حالت شستشو ببرید تا مخزن کاملا تمیز شود.
  • مطمئن شوید که فشار آب بازوهای آبپاش به حد کافی است. در صورتیکه فشار آب کافی نیست، بازوهای آبپاش و جت پمپ را مورد بررسی قرار دهید.
  • مطمئن شوید که بازوهای آبپاش به طور آزادانه حرکت می کنند و انسدادی در مسیر آن ها وجود ندارد.
  • فیلتر کف را خارج کنید و زیر آب گرم بشورید.
  • اگر سختی آب منطقه شما بالا است، حتما از جلادهنده و نمک در مخزن استفاده کنید.
  • از شوینده های با کیفیت و یا قرص های فول برای افزایش کیفیت شستشو استفاده کنید.

چرا ظرفشویی دوو سر و صدای بالایی دارد؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • مطمئن شوید که شی خارجی در پمپ تخلیه گیر نکرده است. پمپ تخلیه زیر فیلتر کف قرار گرفته است.
  • مطمئن شوید که بازوهای آبپاش در هنگام شستشو روی ظروف سابیده نمی شوند. در صورتیکه مشکل از سابیده شدن بازوهای آبپاش بود، ظروف را از مخزن خالی کنید و یکبار دیگر بچینید.
  • ممکن است این صدا به دلیل فرسودگی لاستیک های بازوهای آبپاش باشد. در این صورت، باید لاستیک بازوهای آبپاش را تعویض کنید.
  • مطمئن شوید که پسماند غذایی مثل استخوان، هستۀ میوه ها و .. در مخزن باقی نمانده است.
  • در صورتیکه سر و صدا از موارد بالا نبود، احتمالا پمپ تخلیه معیوب شده است و یا بازوهای آبپاش به مشکل خورده اند. در این صورت برای عیب یابی و رفع مشکل با تکنسین های ما تماس بگیرید.

چرا ظروف شیشه ای پس از شستشو در ظرفشویی دوو سفیدک زده اند؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • سفیدک زدن ظروف شیشه ای پس از شستشو در ظرفشویی معمولا به دلیل سختی بالای آب اتفاق می افتد.
  • برای رفع مشکل سعی کنید از شوینده های با کیفیت، نمک و جلادهنده استفاده کنید.
  • درجه جلادهنده را فزایش دهید و روی ۵ یا ۶ قرار دهید

چرا ظروف پس از شستشو در ظرفشویی دوو لکه دار شده اند؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • اگر ظروف شما پس از شستشو در ظرفشویی دوو به صورت لکه دار خارج می شوند، سعی کنید از جلادهنده استفاده کنید.
  • جلادهنده ها با حذف قطره های آب از سطح ظروف، از لکه دار شدن آن ها جلوگیری می کنند.

چرا آب از ظرفشویی دوو تخلیه نمی شود؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • مطمئن شوید که فیلتر کف گرفتگی ندارد و بیش از حد کثیف نشده است.
  • مطمئن شوید که شلنگ تخلیه آب تا نخورده است و انسدادی در مسیر آن وجود ندارد.
  • میزان مقاومت پمپ تخلیه را با اهم متر بررسی کنید. اعداد بالاتر از ۱۰۰ نشان از خرابی آن دارد.
  • مطمئن شوید که مسیر فاصلاب ظرفشویی مسدود نشده است و اتصالات آن به سینک محکم است.

چرا درب ظرفشویی دوو قفل نمی شود؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • لاستیک درب ظرفشویی را از نظر فرسودگی و سایش مورد بررسی قرار دهید. اگر لاستیک درب از جای خود خارج شده بود و یا پارگی داشت، باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • چفت و لولای درب را مورد بررسی قرار دهید. اگر این اجزا شل شده باشند، درب ظرفشویی دوو قفل نخواهد شد.
  • اگر مشکل از موارد بالا نبود، احتمالا سوئیچ های درب آسیب دیده اند. در این حالت باید نسبت به تعویض آن ها اقدام کنید.

چرا ظرفشویی دوو نشتی دارد؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟ 

  • در ابتدا شلنگ تخلیه را از نظر وجود ترک و یا پارگی مورد بررسی قرار دهید.
  • پس از آن مطمئن شوید که اتصالات شلنگ های ورودی و خروجی محکم است.
  • اگر آب از درب ظرفشویی نشتی داشت، احتمالا لاستیک درب پاره شده است.
  • اگر آب از زیر دستگاه نشتی داشت، شیر برقی و پمپ تخلیه را مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر نمی توایند محل دقیق نشتی را مشخص کنید، از تعمیرکاران ما در واحد تعمیرات ظرفشویی دوو کمک بگیرید.

چرا ظرفشویی دوو بوی بدی می دهد؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • اگر ظرفشویی پس از شستشوی ظروف بوی بدی می دهد، به دنبال پسماند غذایی در مخزن، منافد بازوهای آبپاش و فیلتر دستگاه باشید.
  • پس از خارج کردن پسماند غذایی، ظرفشویی را به صورت خالی به حالت شستشو ببرید و اجازه دهید تا مخزن کاملا تمیز شود.
  • اگر باز هم بوی بد ظرفشویی دوو برطرف نشد، مقداری جرم گیر ظرفشویی به جاپودری اضافه کنید و دستگاه را به حالت شستشو ببرید.
  • همچنین می توانید از محلول آب گرم و سرکه سفید برای تمیز کردن مخزن ظرفشویی استفاده کنید.

چرا ظرفشویی دوو آبگیری نمی کند؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • مطمئن شوید که شیر ورودی آب به ظرفشویی باز است.
  • مطمئن شوید که شلنگ ورودی آب تا نخورده است و انسدادی در مسیر آن وجود ندارد.
  • شیر برقی ظرفشویی را مورد عیب یابی قرار دهید.
  • اگر ظرفشویی به هیچ وجه آبگیری نمی کند، سوئیچ شطح فشار ( هیدروستات ) را نیز مورد عیب یابی قرار دهید.
  • اگر تایمر ظرفشویی در هنگام آبگیری گیر می کند و پروسه آبگیری متوقف می شود، احتمالا برد الکتریکی ظرفشویی آسیب دیده است. برای عیب یابی تخصصی برد الکتریکی ظرفشویی دوو با ما تماس بگیرید.

چرا ظرفشویی دوو شروع به کار نمی کند؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • مطمئن شوید که دوشاخه ظرفشویی به درستی به پریز وصل شده است.
  • مطمئن شوید که قطع کننده مدار جریان برق به ظرفشویی را قطع نکرده باشد.
  • مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده باشد. در صورتیکه سوئیچ های درب قفل نشده باشند، پروسه شستشو اجرا نخواهد شد.
  • اگر مشکل از سوئیچ های درب نبود، احتمالا نقص در برد الکتریکی یا تایمر از شروع به کار کردن دستگاه جلوگیری می کند.

چرا مدت زمان شستشو در ظرفشویی دوو افزایش یافته است؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  •  این مشکل معمولا به دلیل نقص در برد الکتریکی یا تایمر ظرفشویی اتفاق می افتد.
  • همچنین ممکن است خرابی ترموستات و یا المنت هیتر باعث افزایش زمان شستشو شده باشد.
  • برای عیب یابی این قطعات از تعمیرکاران ما در مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی دوو کمک بگیرید.

چرا ظرفشویی دوو ظروف را به خوبی خشک نمی کند؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • خشک نشدن ظروف در ظرفشویی دوو معمولا به دلیل خرابی هیتر المنت و یا ترموستات اتفاق می افتد.
  • برای رفع مشکل میزان مقاومت این قطعات را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید.
  • برای افزایش کیفیت خشک شدن ظروف در ظرفشویی حتما از جلادهنده ها کمک بگیرید.

چرا ظرفشویی دوو از شوینده استفاده نمی کند؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • احتمالا مسیر ورود آب به محفظه شوینده مسدود شده است و شوینده وارد مخزن نمی شود.
  • برای رفع مشکل، محفظه را از جای خود خارج کنید و اتصالات و لوله های آن را به خوبی تمیز کنید.
  • پس از آن مقداری جرم گیر وارد محفظه کنید و اجازه دهید تا چند ساعت در آن بماند.
  • با انجام موارد بالا، مشکل استفاده نشدن شوینده در ظرفشویی دوو برطرف خواهد شد.

چرا قفسه های ظرفشویی دوو از جای خود خارج نمی شوند؟ برای رفع مشکل چه باید کرد؟

  • اگر قفسه های ظرفشویی دوو به درستی از سر حای خود خارج نمی شوند، غلطک و چرخ های زیر آن را بررسی کنید. در صورتیکه این غلطک ها آسیب دیده بوند، برای تعویض با ما تماس بگیرید.

معنی ارورهای ماشین ظرفشویی دوو

هر یک از ارورهای ظرفشویی دوو، اطلاعات مختصری از مشکل و خرابی خاص دستگاه می دهند. ما در این قسمت سعی کرده ایم تا شما را معنی ارورهای ظرفشویی دوو آشنا کنیم و راه حلی مختصر برای هر یک از آن ها ذکر کنیم. در صورتیکه برای رفع این ارورها نیاز به عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی بود، از تکنسین های ما در واحد تعمیرات ظرفشویی دوو کمک بگیرید.

ارور ها

  • ارور E1 ماشین ظرفشویی دوو
    در صورتیکه مدت زمان آبگیری ظرفشویی دوو طولانی شود و از زمان معین عبور کند، ارور E1 ظاهر خواهد شد.
    راه حل : – مطمئن شوید که فشار آب بیشتر از ۲۰ PSI ( اینچ بر متر مکعب ) می باشد. – مطمئن شوید که شیر ورودی آب به ظرفشویی باز است. – مطمئن شوید که شلنگ ورودی آب تا نخورده است و انسدادی در مسیر آن وجود ندارد. – در صورتیکه مشکل از موارد بالا نبود، احتمالا شیر برقی یا هیدروستات ظرفشویی معیوب شده اند. برای رفع مشکل قطعات اشاره شده را مورد عیب یابی قرار دهید.
  • ارور E2 ماشین ظرفشویی دوو
    ظرفشویی دوو نمی تواند مرحله آبگیری را انجام دهد.
    راه حل : – مطمئن شوید که شیر ورودی آب به ظرفشویی باز است. – از عدم انسداد و تا خوردگی شلنگ ورودی آب اطمینان حاصل کنید. – در صورتیکه مشکل از موارد بالا نبود، احتمالا شیر برقی ظرفشویی معیوب شده است. برای عیب یابی و تعمیر این قطعه با ما تماس بگیرید.
  • ارور E3 ماشین ظرفشویی دوو
    خطایی در کارکرد المنت هیتر ظرفشویی دوو شناسایی شده است و یا المنت هیتر بیش از حد داغ کرده است. این قطعه وظیفه گرمایش آب را بر عهده دارد.
    راه حل : میزان مقاومت المنت هیتر را با اهم متر مورد بررسی قرار دهید. در صورتیکه المنت هیتر معیوب شده بود، نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • ارور E4 ماشین ظرفشویی دوو
    ارور E4 ظرفشویی دوو به معنی تشخیص نشتی در دستگاه می باشد.
    راه حل : – در ابتدا ظرفشویی را خالی و سپس خاموش کنید. حالا ظرفشویی را به پهلو بخوابانید تا هرگونه آب اضافی از کف ظرفشویی تخلیه شود. در صورتیکه باز هم این ارور نشان داده می شد: – اتصالات و شلنگ های پشتی ظرفشویی را به منظور نشتی مورد بررسی قرار دهید. – در صورتیکه نشتی در ظرفشویی قابل مشاهده نبود، احتمالا معیوب شدن هیدروستات باعث ظاهر شدن این ارور شده است. برای عیب یابی و تعویض این قطعه با ما تماس بگیرید.
  • ارور E6 ماشین ظرفشویی دوو
    ترمیستور ( سنسور دما ) ظرفشویی دوو به مشکل خورده است و یا در مدار آن اتصال کوتاه وجود دارد. این سنسور وظیفه اندازه گیری دمای ظرفشویی را بر عهده دارد.
    راه حل : – میزان مقاومت ترمیستور را به کمک یک اهم متر اندازه گیری کنید. در صورتیکه ترمیستور معیوب شده بود، برای تعویض آن با ما تماس بگیرید.
  • ارور E7 ماشین ظرفشویی دوو
    این ارور نیز مشابه با ارور E6 می باشد. برای رفع مشکل به ارور E6 ظرفشویی دوو مراجعه کنید.
    راه حل : این ارور نیز مشابه با ارور E6 می باشد. برای رفع مشکل به ارور E6 ظرفشویی دوو مراجعه کنید.
  • ارور E8 ماشین ظرفشویی دوو
    شیر توزیع آب به مشکل خورده است و یا اتصال کوتاه در مدار آن وجود دارد.
    راه حل : حتما از یک تعمیرکار استفاده کنید و قطعه اشاره شده را مورد عیب یابی قرار دهید.
  • ارور E9 ماشین ظرفشویی دوو
    در صورتیکه هر یک از کلیدهای ظرفشویی دوو بیش از ۳۰ ثانیه فشرده شده باشند و یا گیر کرده باشند، ارور E9 نمایش داده می شود.
    راه حل : – مطمئن شوید که کلیدهای لمسی ظرفشویی گیر نکرده اند. – مطمئن شوید که پسماند غذایی و یا دیگر مواد زائد بین کلیدها گیر نکرده اند و صفحه نمایش کاملا تمیز است. – در صورتیکه باز هم ارور برطرف نشد، احتمالا نقصی در پنل ظرفشویی دوو وجود دارد. در این حالت برای رفع مشکل با تعمیرکاران ما در واحد تعمیرات ظرفشویی دوو تماس بگیرید.
  • ارور ED ماشین ظرفشویی دوو
    ارتباط بین صفحه نمایش و برد الکتریکی ظرفشویی دوو قطع شده است.
    راه حل : – سیم کشی بین صفحه نمایش و برد الکتریکی مورد بررسی قرار گیرد. – عملکرد صفحه نمایش و برد الکتریکی به صورت جداگانه مورد عیب یابی قرار گیرد.

تماس با مرکز تخصصی تعمیرات دوو

“شما می توانید با یک تماس، مشاورۀ رایگان دریافت کنید!”

برای تماس با مجموعه تعمیرلاین می توانید از شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ استفاده کنید تا ضمن مطرح کردن مشکلتان ، مشاوره ای رایگان در تعمیرات انواع لوازم خانگی دریافت کنید.

پشتیبان های ما در مجموعه تعمیرلاین با پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول هفته، تکنسینی مجرب از مرکز تخصصی تعمیرات دوو به محلتان اعزام خواهند کرد تا نگرانی بابت کیفیت تعمیرات نداشته باشید! همین حالا با ما تماس بگیرید تا کمتر از یک ساعت تعمیرکاری مجرب در محل خود داشته باشید!

سایر بخش ها

سوالات متداول

دیدگاه کاربران 0

تماس با مرکز تعمیر لاین

مرکز تعمیرات پاسخگو شماست

سفارش و مشاوره

021-87700770

آخرین پرسش ها
تمامی پرسش های مهم ببینید
با شما تماس میگیریم

درخواست خود را رایگان بفرستید